1. března 2017

Pastelové volanie jari...

S oteplením a závanom jari prišla akosi spontánne potreba vytvoriť niečo svieže, pastelové, jarou dýchajúce, po jari voňavé...
A pravdepodobne práve jarný závan mi pod ruky "náhodne podstrčil" synove (hádam 1x použité) vodové farbičky v krásnych odtieňoch...
 

Jarné pohľadnice
Na akvarelový papier (nastrihaný na rozmer 10 x 14,5 cm) som pomocou horúceho embossingu vytvorila vzor - podkladové razítko, embossovací prášok a teplovzdušná pištoľ)...


 
Papier som prestriekala vodou z rozprašovača a vodným štetcom som nanášala farby... 
 
  
Po uschnutí som sem tam otlačila podkladové razítko s použitím čiernej podušky...
 
 
Zo vzorovaného scrapbookového papiera v podobnom odtieni som vystrihla rozmer ATC kartičky (8,9 x 6,4 cm). Tú som taktiež ledabolo orazítkovala a zdobila obrázkami s jarnými motívmi...
 

Ozdobenú kartičku som podlepila 3D penovými štvorčekmi a umiestnila uprostred farbeného podkladu...
 
 
Pokračovala som v nanášaní razítok, dozdobila enamelkami, kamienkami, dreveným motýlikom a nápisom, hotové dielko som obojstrannou páskou pripevnila na pohľadnicový základ...
 



Obdobným spôsobom vznikol aj tento pastelový ATC set...



 
 
Prajem nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤

 
 Použité produkty zo ScrapArt.cz:



5 komentářů:

  1. Jééé, ty jsou krásné a barvičky....už aby bylo jaro ....krásně ho vábíš!!!❤

    OdpovědětVymazat
  2. Tie sú milené! Naozaj už cítim jar ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jaro už musí přijít každým dnem. Z tvého dnešního tvoření úplně sálá teplo a květinková vůně, mmmmm. Moc se ti Maji kartičky povedly.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀