13. března 2017

Snila svůj sen...

Snila svůj sen a milovala uniformy. Jednu si vzala a sen se stal skutečností. Nebylo to snové, doba pro ně nebyla pěkná, často se stěhovali a taky přišla válka...Odcházení bylo na denním pořádku, návratů bylo málo. A navždy odešel také on...
Nebyla jsem v dobrém rozpoložení, když jsem vytvářela další vpis do putovního ArtJournalu. Nad námětem jsem moc nepřemýšlela, automaticky jsem si připravila podklad (bílé gesso na stránkách staré knihy). Připravila jsem si modré spreje, ale propašovala jsem tam i zlatavé tóny a optimistické žluté. Následoval celkem tradiční postup: zatřená pasta přes šablonu, krakelovací bílá pasta, razítkování, spreje, gelatos, akvarel, přidala jsem texturu přilepením vyřezaného lapače snů. Mezi každým krokem pozvolné sušení. A na závěr kousky staré krajky, ještě jednou zlatá patina a ústřední dvojice.




 






U následujícího obrázku si můžete všimnout, že se mi odtrhnula část podkladu. Použila jsem ještě netknuté razítko z dílny Tima Holtze, je z transparentního, opravdu pevného materiálu. Tiskla jsem StazOnem a předem jsem neudělala zkušební otisk. Pevně jsem zatlačila na akrylový bloček, chci jej zvednout...a už se papír trhá a ze skupinové fotky dětiček zůstal jeden nedokonalý chlapeček :-). Hodil se tam, projekty si žijí svým životem.





6 komentářů:

  1. Úplně se bojím dýchat, jak je to křehká krása...

    OdpovědětVymazat
  2. Olinka, je to krásny vpis, má dušu, príbeh a tie takpovediac malé "nedokonalosti" (ako si spomenula odtlačok razítka), sú vlastne perfekné a dokonalé ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Majka, děkuji..."odchody a návraty" byly novou kapitolou v knížce a od toho se vlastně odvinul příběh, většinou tvořím jen intuitivně, ale tentokrát vše bylo pod dojmem z nepříjemného zážitku, kterého jsem byla svědkem...ale přece jen: každého dne se něco končí, každého dne se něco začíná...muselo to tak být.

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně emocionální, ale krásné...nedokonalý otisk je ve výsledku úžasný detail jako oloupaná omítka... Celé je to úžasné a plné detailů, které nikoho nenechají na pochybách, že je do toho vložena dušička a emoce. ❤ 👏

    OdpovědětVymazat
  5. Oli, to je vidět, jak sis s tím pohrála. Nádhera je to, úžasné!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀