16. března 2017

První Velikonoční.

Velikonoční, sněženkové, jarní.... Do Velikonoc zbývá jeden měsíc, pro někoho času spousta, pro mě velmi málo. Na poslední chvíli zase nebudu stíhat, takže je nejvyšší čas začít "Velikonocovat". Zatím jsem ještě úplně neopustila jarní tématiku a místo vajíček a zajíčků jsem to vzala trošku "floristicky".
Na přání jsem použila tentokrát visačku, tvar jsem vystřihla z akvarelového papíru a otiskla jsem razítko sněženky. Je takové něžné, moc se mi líbí ;). Okolí i sněženka jsou vybarveny akvarelovými barvami a ještě jsem nastříkala malé kapičky neonově zelenou barvou pro oživení. Visačku jsem podlepila hnědým balicím papírem s ostříhanými okraji pomocí ozdobných nůžek.

Jako podkladové papíry jsem zvolila KaiserCraft Blae and Ivy a i když pokaždé vše lepím lepidlem, tentokrát jsem vypotřebovala kilometry oboustranky. Nahoru na zdobení mi stačil květ, krajka, stužka, dekorační tráva, chipboardy a třpytivé enamelky. Pro jistotu jsem ještě zajistila visačku zlacenou washi páskou.

 Jak jste na tom vy? Už jste si také sáhli na velikonoční materiál? ;)
  
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
akvarelové barvy Prima marketing 
scrapbookové čtvrtky KaiserCraft Blae and Ivy
washi páska se zlatými pruhy
sada razítek Jaro (sněženka, nápis Veselé Velikonoce)
papírové květy (bílý třešňový květ)

1 komentář:

  1. Krásné, svěží. Soni, moc se ti povedlo!❤ Já už chci jarooooooo 😊

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀