15. března 2017

Při mně stůj...

Druhý vpis do putovného art journalu sa niesol v "anjelskom duchu". Na krásnej obálke jeho majiteľky bol umiestnený nápis "Při mně stůj..."
Tentokrát som sa smela pokochať pohľadom nielen na samotnú obálku knihy, ale aj na anjelsky vpis vytvorený predo mnou... vskutku nádherný...
 Na úvod som dvojstránku  pretrela gessom a vytvorila textúru pomocou šablóny a pasty. O farebnosť podkladu sa opäť postarali LSG spreje, nanášané viacmenej po stranách, jednotlivé vrstvy som nechala uschnúť. Následne som aplikovala viacero vzorov podkladových razítok. Zvolenú fotografiu som tentokrát nepodkladala zvyškami papiera, no podlepila som ju 3D lepiacimi vankúšikmi. Jej okolie som zdobila drevenými a papierovými výrezmi, gázou farbenou v káve, drôtikom, korálkami, kovovými komponentmi, nápismi... Okraje stránok som inkovala hnedou...






Prajem nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤


 Použité produkty zo ScrapArt.cz:

6 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀