6. března 2017

Masopust

Před sebou jsem měla kupičku docela pěkných fotek z masopustní akce na Dlaskově statku v Dolánkách. Odložila jsem je na bezpečné místo, aby byly při ruce. Při zkoušení a hraní si s obličejovými razítky mne napadlo, že se budou skvěle hodit právě k těmto fotografiím...převládala bílá s několika výrazně barevnými akcenty, průvod s nevěstou a ženichem procházející starobylou bránou a k tomu shluk přítomných, masky měli i návštěvníci. Už jsem viděla rozvržení stránky i barevnost.




Tapeva měla stejnou asociaci jako já, když v komentáři k mému minulému příspěvku zmínila známý obraz Jamese Ensora. Hned jsem věděla, že se masopustní veselí bude skvěle hodit k razítkům.


Měla jsem představu, že udržím bíločernou barevnost a jen v detailech se místy objeví základní barvy. Na bílou třicítkovou čtvrtku jsem začala tisknout, následovalo dokreslení a sem tam barva cihlově červenou akvarelkou a vodním štětcem.




Na levou stranu jsem přilepila utrženou černou čtvrtku. A šla jsem si pro fotky a pár drobností, které by se mohly hodit na dozdobení.
První složka s fotkami, nic. Druhá, třetí, ...zběsile znovu procházím haldu fotografií a nic. Jsem nervózní, vyndávám dva kartonové boxy, ve kterých jsou v popsaných  složkách fotky...Dolánky se vypařily...opět moje noční můra: jakmile si něco uložím, jakože k ruce, abych nehledala, tak zaručeně hledám a hledám a hledám...no, nenašla jsem. Světla ubývalo, tak najít náhradní řešení...Na stole mám kupičku fotografií do kalendáře a hned první je zrovna z Dolánek...loňských, ale z fotky to nikdo nepozná, chybí tam onen masopustní rej. Nedá se nic dělat, šup na střihnutí, nalepit a dozdobit...a přidat barvy kresbě, aby se motivy propojily.



 Stránka bude čekat na novou variantu, na rozšíření a přidání do alba...zákon schválnosti platí...všechno zlé pro něco dobré...


A možná bych se neměla vymlouvat na zákony, třeba už ke mně přichází Němec...stáří na to mám :-)

8 komentářů:

  1. Olinko, naprosto úžasné!!!!👍❤ Když jsem minule viděla ta razítka a jejich otisky, tak se mi před očima (i když nevím proč) vybavil masopustní rej z filmu Všichni dobří rodáci a jak pan Hlinomaz v hospodě maluje obraz. A když jsem dnes uviděla jak jsi razítka použila, tak mě to úplně zaskočilo (ale v dobrém, s takovým tím lechtivým pocitem). 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dančo, díky. Je prima být na stejné vlně, úplně to člověka nabíjí. Už se těším na protilehlou stranu (jen co najdu ty fotky :-) ), kde bude vše jasné.

      Vymazat
  2. Zášupšák! Vždyť víš... ;) Ale poprala ses s tím statečně a stránka vyšla parádní. Líbí se mi střídmost v barvách...to moc neumím, takže obdivuju, když někdo odolá sytým tónům.

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujal mne ten kontrast.Dostala jsi mne s hledáním fotek, které byly zaručeně po ruce. Já myslela, že to umím jenom já. Tap to moc pěkně pojmenovala . Zášupšák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je Zášupšák jako doma, tedy přesněji je u nás doma :-)...a tak řádí...

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀