22. března 2017

Mini album - Miracles happen when you believe...

O účasti na kreatívnom kurze - mixed media mini album, organizovanom na Orave našou Jankou som neváhala ani chvíľu. Doplniť si vedomosti a zdokonaliť zručnosti sa žiada neustále. Okrem toho možnosť otestovať rôzne média, oboznámiť sa s inými postupmi a "vychytávkami" - odlišnými od tých Vašich a stráviť príjemné popoludnie v tvorivej spoločnosti je jednoznačne skvelo investovaný čas.

Zhotovenie albumu, je záležitosť niekoľkých hodín až dní. Obálku nášho mini albumu sme si vyskladali z vopred pripravených a narezaných častí, obalili do knihárskeho plátna a podľa pokynov našej skvelej lektorky ďalej zdobili.
Opäť som si "otestovala" moju obľúbenú fialovú, no tentokrát som ju kombinovala so smaragdovou zelenou - jednoznačný posun vpred ;-)
Na moju obranu však musím povedať, že papierová kolekcia, ktorá bude slúžiť na zdobenie stránok je v provensálskom štýle, v jemných ružových, fialkových a zelenkavých odtieňoch...







 Zdobenie jednotlivých stránok Janka podrobne vysvetlila a zložitejšie kroky názorne ukázala. Po návrate domov som teda pokračovala v práci a tu ponúkam niekoľko hotových stránok... 









Prajem nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤

 Použité produkty zo ScrapArt.cz:

6 komentářů:

  1. Mají jak to děláš, že toho vždy stíhat tolik a a vše tak vymakane mas? Ta fialová je top!

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc krásné album, pěkně propracované.

    OdpovědětVymazat
  3. Maji, skvělé jako vždy. Zkoumám detaily s obličejem přilepeným na monitoru (abych jakože ještě lépe viděla) ;) ...

    OdpovědětVymazat
  4. Teší ma, že sa Ti páčilo :) Album vyzerá precítene a stránky si krásne vyzdobila. Palec hore!

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto dokonalé!!!!👏 Barvičky jsou výborně zvolené.... úplně se nad tím rozplývám a zkoumám, jen kdyby ten display nepřekážel abych mohla blíž 😏 .... a s takovou lektorkou se muselo tvořit úžasně ❤

    OdpovědětVymazat
  6. Vďaka za Vaše milé a pochvalné slová ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀