25. dubna 2019

Washi pásky...

... moje lásky na druhý pohľad 💗





Možností, ako washi tape - úžasné samolepiace dekoratívne pásky použiť a využiť je nespočetné množstvo. Dnes vám ale chcem ukázať len jeden zaujímavý spôsob, ktorý som si ja doslova zamilovala a používam ho najčastejšie a najradšej.
 Dobrovoľne a bez nátlaku sa priznávam, že keď vidím nejakú novú washi pásku, v tej chvíli viem presne, že ju nutne a určite budem potrebovať,  neviem odolať a musím si ju kúpiť. 😃
Postupne som sa dopracovala k celkom slušnej zásobe, ale...používala som ich pri tvorení zriedka. 


Až som raz na nete uvidela jeden nápad, ktorý sa mi ihneď zapáčil. 
A tak moje nasyslené zásoby washi tape začali konečne ožívať a ukazujú sa na mojich kúskoch čoraz častejšie. A ja zas častejšie nakupujem a dopĺňam.
Tento nápad a postup je veľmi jednoduchý. Výsledný efekt je už len na vašej fantázii a kreativite.
Na cardstock vyššej gramáže 200-300g, ale môže to byť kľudne aj obyčajný výkres som si ponalepovala na celú väčšiu plochu washi pásky.
Môžete si nalepiť jednu a tú istú dookola, alebo aj rôzne skombinovať. Podľa toho, aký máte zámer, na čo a ako to potom chcete použiť.





Potom som  si pomocou vyrezávacích šablón na bigshote vyrezala z tohoto washi základu rôzne výrezy, ktoré som chcela použiť. Táto časť ma baví veľmi. Vždy si takto neplánovane vyrobím toho viac do zásoby, pretože aby som videla výsledok a rozhodla sa čo použijem na daný projekt, skúšam a kombinujem dovtedy, kým sa mi v rukách objaví to pravé.






A keď sa to objaví, tak už len tvorím ďalej, spájam, kombinujem s pečiatkami a ďalšími technikami. Napríklad aj môj obľúbený horúci embossing.
Veľmi sa mi takéto výrezy páčia, vďaka washi sú krásne pevné, no ľahko sa tvarujú, v prípade napríklad lístkov.
A tým, že páska prešla valcom bigshotu, tak aj pásky, ktoré sa normálne odlepujú a nechcú držať, takto držia dokonale. 








Tu je ešte zopár inšpirácii, pohľadníc, kde som washi pásky použila rovnakým sôsobom.
... nápis Ahoj ...


... všetky rámiky, nápis, kvet ...



... venček s lístkami ...



Verím, že sa vám dnešná inšpirácia páčila.  A nezabudnite, že ešte stále máte možnosť v našom eshope nakúpiť posledné kúsky s obrovskou zľavou, ktoré sa viac nebudú opakovať.
Želám vám krásny záver týždňa.
S láskou ♥


8 komentářů:

  1. Mio,SUPER!!! Nádherná přáníčka a skvělé použití washi pásek.👏

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem Dani ♥ Konečne ich nemám v ateliéri len na okrasu :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Super využitie, urcite skusim, veľmi posobivy výsledný efekt!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné! SUper technika! Washi milujem ... a nepoužívam ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Jani ♥ Ja som sem tam občas použila, hlavne v mixed media, trhance :-D No táto technika si ma získala. A mám skvelú zámienku na dopĺňanie zásob :-D

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀