18. dubna 2019

Čože je to päťdesiatka...

...teda presnejšie 51


Tak ja tento týždeň zostanem s Majkou a Olinkou na rovnakej pánskej vlne.
Dnes vám predstavím môj  pánsky exploding box tvorený vo vintage štýle.


 Zákazníčka Katka, ktorá si u mňa tento box objednala pre kamaráta na 51 narodeniny, mi zadala len dve požiadavky. Aby bola na boxe zakomponovaná číslica  50 a 1 a aby tam boli dve vrecká, jedno na papierovú bankovku a jedno malé na 1euro. Inak som mala úplne voľnú ruku. :-)

Základ boxu som si vyrobila z hnedého kraftového papiera.
Box je farebne ladený prevažne v hnedých odtieňoch s malými detailami modrej-modro-zelenej farby. Samozrejme nemohlo chýbať moje obľúbené tupovanie hnedou farbou pomocou pečiatkovej podušky, pre dosiahnutie vintage vzhľadu.

Na zdobenie som použila papiere z rôznych sád dizajnových papierov, ktoré k sebe pekne ladia. Priznám sa, že mám vo svojich zásobách peknú zbierku papierov rôznych kolekcií od rôznych výrobcov. A často žasnem, keď si vyberám materiál na konkrétny projekt, ako sa úžasne vedia navzájom dopĺňať a ladiť spolu. Nedávno som dokonca na jednom pánskom projekte použila jednu jemnú romantickú kolekciu. Ale o tom možno niekedy nabudúce :-)

A potom som sa už len hrala a vrstvila rôzne výrezy z bigshotu, chipboardy, ozubené kolieska, gázu, špagát a veeeľa 3D lepiacich štvorčekov. :-)

Najviac na tomto boxe sa vytešujem z toho, že som konečne po prvý krát použila papierový výsek chlapíka zo sady výrezov od Timíka, ktoré som si už dávnejšie kúpila, ale akosi stále nebol na ne ten správny projekt, kde by som ich zatiaľ využila.

U mňa sú zákaznici už zvyknutí, že im k objednávke robím aj darčekové balenie. Väčšinou sú to papierové tašky, ktoré ozdobujem tak, aby ladili s kúskom, ktorý som pre nich tvorila.
Na exploding boxy si vyrábam sama tašky, keďže boxy majú neštandartný rozmer.
Tentokrát som ale použila na zabalenie veľké hnedé papierové vrecko, ktoré som ozdobila len veľmi minimalisticky, visačkou s venovaním.





















Prajem vám báječné a pohodové dni ♥



6 komentářů:

  1. Naprosto úžasné a to jsem si říkala kolik jsem toho viděla 😍 👏 Nebudu zmiňovat jednotlivé části a co se mi líbí, protože to se prostě nedá. Barvy, papíry, povrchové úpravy, detaily... a i zabalení je prostě SUPER!!! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Dani. Teším sa moc moc moc, že sa Ti boxík páči :-) Ja tieto pánske kúsky zbožňujem. Mám veľmi rada vintage aj industriálny štýl a to nie len v tvorbe, ale aj napríklad v interiéri. Ja som z polovice chlap, ale len tak hlboko v duši :-D Aj môj ateliér, keď sa presťahujeme, bude vyzerať skôr v industrálnom duchu ♥

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Majka ďakujem krásne, teším sa že sa páči ♥♥♥

      Vymazat
  3. To byla jistě velká radost, moc povedené...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Olinka ♥ Veru bola vraj radosť a zákazníčka bola hviezda na oslave s takýmto originálnym darčekom. A táto zákazníčka je navyše jedna z tých, ktoré sa ku mne opakovane vracajú, aby som im niečo vytvorila. Dáva mi vždy voľnú ruku a veľmi vie oceniť takúto tvorbu. To je ešte väčšia radosť tvoriť.

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀