29. dubna 2019

Doplňky do journalu

Dnešní inspirace bude především obrazová.
Původně jsem ani netušila, zda se dostanu k nějakému tvoření, protože jsme byli s vnuky za hranicemi všedních dnů. Vzala jsem si s sebou jen složku s několika zbytkovými papíry a odstřižky, přidala jsem pár knoflíčků, bavlnku a šňůrky a přihodila dva malé zipové sáčky se zapomenutými poklady. Vždycky tam objevím něco, co se hodí :-)... Do penálu jsem dala akvarelové tužky, fixy, vodní štětec, minisešívačku, děrovací kleště, lepidlo a nůžky. Kluci rádi malují a tvoří, tak jsem předpokládala, že na nějakou tvořivou činnost dojde.
Myslela jsem jen na drobnosti, které by se hodily na použití do alba nebo junk journalu: malé visačky či kartičky.


Už doma jsem si natiskla podklady na pohlednice...razítko leželo dlouho netknuté, do knížečky se mi ale bude hodit. Stačilo trochu rozmýt skvrny, pár drobných cákanečků a iluze starých koresponďáků a lístků byla hotová.



Obálka jako schovka se také hodí, pár útržků, srdíčko s razítkem ze svatební sady, nepovedený emboss na acetátové folii...




A ještě nějaké visačky, na ty se zužitkuje také kdeco. 






Z euroobalu se zbytky moc neubylo, ale pár drobností do mého junk journalu využiju hned v nové výzvě pro následující měsíc.



3 komentáře:

  1. Super doplňky. Miluji tvé vychytávky a detaily. Pohlednice jsou opravdu jako ze starých časů a skvrny autentické.❤

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Pastva pre oči!! ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné "drobnosti",tie liekové fólie sú úžasné ♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀