4. dubna 2019

Je mi veľkou cťou...

Je mi veľkou cťou a nesmiernym potešením, že sa vám dnes môžem predstaviť, ako nová členka úžasného DT ScrapArt, ktorý sama už dlho obdivujem, pravidelne sledujem a rada sa členkami a ich tvorbou inšpirujem. ♥



 
Volám sa Mia a pochádzam zo Slovenska. Mám krásnych 43rokov, som živel, narodená v znamení leva, romantička, optimistka, ktorá sa do všetkého vrhá po hlave a s vášňou. Som mamou skoro 14ročného syna, majiteľkou rozkošnej mačičky Mimi a partnerkou najúžasnejšieho muža pod slnkom♥.  Milujem a som závislá okrem scrap tvorenia, od letného počasia, tanca, kávy, starých vecí, ktoré majú dušu a vidno na nich stopy času, od melónu a jahodového sorbetu. :-)

Raz v apríli 2015, som si uzmyslela, že môjmu chlapovi k narodeninám urobím nejaký mini album so spomienkami o nás. A dôraz dávam na "mini" :-D
  Sebaisto som si na to vymedzila tri týždne. Bolo to v čase, keď som si pokľudne žila v krásnej nevedomosti, netušiac, že za rohom na mňa číha "bláznivé dobrodružstvo", ktoré sa volá scrapbooking. Byt som mala s ľahkosťou stále uprataný a obsah peňaženky skromný, no v bezpečí. :-D 

Už ani neviem čo a prečo som počas môjho trojtýždňového tvorenia hľadala na nete, keďže som po počítači siahala zriedka. A vtedy sa to stalo. Poznáte to, ako surfujete po nete a od všadiaľ na vás vyskakuje tu reklama, tu ponuka nejakého článku. Tak som sa cez pár klikov ocitla na jednom blogu, z neho som cestovala na vyhliadku do môjho prvého e-shopu s materiálom na tvorenie a keď som uvidela fotky a videá scrap projektov, pri ktorých som ani nedýchala, už nebolo cesty späť.  Láska na prvý pohľad a bola som v tom až po uši. A tak som sa z lásky k mužovi zamilovala do vône papiera a farieb a úplne sa zbláznila do scrapbookového tvorenia. 

Môj "mini" album sa nečakane zmenil na scrap-album 35cmx35cm, ktorý som mu darovala až po šiestich mesiacoch tajného scrapovania, keď bol v práci.
Keď po dlhých šiestich mesiacoch tajností prišiel konečne deň D, môj úžasný chlap z toho padol na zadok. Ihneď sa stal mojím prvým a najväčším fanúšikom a obdivovateľom, tiež kritikom a technickou podporou, ako mu niekedy hovorím, pretože to on má na svedomí moje vtáčatkovské logo aj fotenie mojich projektov. Vďaka nemu som najšťastnejšia žena v galaxii a môžem byť luxusne scrap maniačkou na plný úväzok. No čo Vám poviem, keď ju miluješ, nie je čo riešiť. 

Od vtedy tvorím 
jak blázen, jako o život, neustále :-D. Tvorím pod značkou Mia M Art, hlavne na objednávky, tak najviac to, o čo ma poprosia moji fanúšikovia, noví i verní zákazníci, ktorí sa ku mne znovu vracajú. Mám tiež dlhodobé pravidelné spolupráce s fotografmi. Moja tvorba sa točí okolo zápisníkov, diárov, receptárov, pohľadníc, albumov, fotoboxov, ktoré si najradšej vyrábam celé od základu až po väzbu. Mám rada viac zdobenia a milujem vrstvenie. 

Môj štýl sa volá Hľadanie, Objavovanie, Skúšanie, Experimentovanie, Učenie sa novému, Zdokonaľovanie sa v tom, čo mi už ide. Úplne ma uchvátili mixed media techniky, ale páči sa mi aj clean-simply štýl.
A moja obľúbená farba, materiál, téma, inšpirácia..? Tie, po ktorých práve intuitívne, či vedená náladou, či pocitom siahnem :-)

 Pridávam ešte zopár ukážok mojej tvorby.









































Teším sa a verím, že vás moje projekty budú baviť a inšpirovať.



11 komentářů:

  1. Mio, vítám tě mezi námi.💕 Ukázky jsou nádherné. Moc se těším na tvé projekty.🌼

    OdpovědětVymazat
  2. Pastva pre oči! Ešte raz, vitaj Mia! ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Mio, Vaši tvorbu sleduji, ještě jsem od Vás neviděla nic, co by se mi nelíbilo. Prostě KRÁSA, KRÁSA, KRÁSA ;-) SUPER práce.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé ukázky, vítám Tě a těším se na nové příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  6. Supeeer, moc tě vítám, Mio. Těším se na všechno, co vytvoříš ;)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀