3. dubna 2019

Vintage look v jarnom šate...

Moje posledné narodeninové pozdravy sú namixované v jarných farbičkách a vo vintage štýle. Výsledkom však nie je žiadna farebná explózia, či zastaralý a ošumelý (hoci práve môj obľúbený) vzhľad...


Ešte z vianočného tvorenia mi ostalo zopár podkladov - biele s embossovanými hviezdičkami a kraft s výrezom kamennej steny... 

Na oba kúsky som zvolila kraft bázu, zopár vintage obrázkov a výrezov, nefarbené lepenkové výrezy, vzorovaný papier a samolepiace kamienky...

Na vytvorenie vintage efektu a jarnej nálady sú vhodné napr. razítka s motívmi kvetín, chrobáčikov, motýľov...
 Otlačený motív razítka na kraft podklade, poprípade na jemne vzorovanom papieri v prírodných odtieňoch skvelo navodí nostalgickú a zároveň jarnú náladu ;-)







Prajem krásny jarný deň s jemnou dávkou nostalgie! 
❤❤❤






2 komentáře:

  1. Krásná přání. Moc se mi tento styl líbí a je úžasné jak využiješ výraznějšího prvku k podtrhnutí celého vzhledu. Skvělé!!! ❤👍

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀