17. dubna 2019

Kto býva na Baker Street??

Tak teda kto? ;-)


Určite to väčšina z Vás vie, pretože tohto pána pozná každý... Sherlock Holmes!

Tentokrát som spravila radosť len a len sebe. Zhotovila som si album s námetom mojich obľúbených príbehov a jednej z mojich najobľúbenejších knižných postáv.

A keďže "obuvník chodí bosý a krajčír nahý", tak mi práca na tomto kúsku trvala neskutočne dlhý čas, neustále malo prednosť niečo iné.

Základ albumu som si v tomto prípade zakúpila. Samozrejme na rôzne vrecká a vyklápacie "mechanizmy" som použila ešte pomerne dosť čierneho cardstocku. Aj lepiaceho materiálu (tekuté lepidlo, obojstranná páska a 3D lepiace štvorčeky) som spotrebovala nemálo. 

Album je ladený v čierno-červeno-krémovej kombinácii. Okrem skvostnej kolekcie "Holmes in Love" (ktorá sa už bohužial nevyrába a je takmer nedostupná) som siahla aj po krásnych papieroch z nášho výpredaja od výrobcu BoBunny - z kolekcie Timepiece. Farebnosťou a motívmi skvelo zapadli do môjho dielka.

Priznám aj to, že som s ním hotová ešte len zhruba na takých 85%, ale tu čas netlačí a jednoducho som Vám ho chcela ukázať ;-)




















Prajem krásny deň!
❤❤❤








9 komentářů:

  1. Majko, krásné album a úžasně vychytané.👏 Moc se mi líbí popis, který hned vtáhne do děje a dá pocítit atmosféru, která byla při tvoření součástí. Věřím, že i další část, která čeká na svůj čas, bude skvělá a těším se na ni.❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ó, to sis mákla, nádhera. Já většinou nemám trpělivost na dotažení a dokončení...spousta projektů mi pak leží a leží :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veď aj ležal vyše roka ;-). Ešte ho treba dotiahnuť, ale blížim sa k cieľu! Vďaka Oli ❤

      Vymazat
  3. Paráda Maji. Milujem dookola pozerať tvoje projekty, a takéto obzvlášť. Za každým objavím nejaký úžasný detail ♥ A Holmesa veľmi môžem, tera čo chodil na jednotke, vždy som si striehla a zapla telku :-)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀