8. dubna 2019

Tón v tónu

Opět jsem měla týden ve znamení barev. Nic zářivého ani nic kontrastního, postupně jsem tónovala akvarelovou čtvrtku v různých odstínech vybrané barvy. Zapouštěla a rozmývala jsem akvarelové barvy a vytvářela jsem si tak podklad pro následný tisk květinovými razítky.
Květinové a vůbec rostinné motivy mám moc ráda.Aby byl projekt pro mne dostatečně kreativní, musím si vyrobit vše od základu. A tak mám dnes pro vás inspiraci v podobě přáníček s vrstvenými květy.




Asi bych si mohla otevřít papírové květinářství, nemohla jsem se nabažit vzniklé hromádky...tiskla jsem, stříhala, tiskla, stříhala...stále dokola.


Rozdělila jsem motivy podle barevnosti a začala jsem si chystat podklady pro přáníčka, tón v tónu.
Smetanové akvarelové čtvrtky jsem zatřela gessem (novinková pasta 2 v 1 je krásně hustá, připomíná mi polevu na zdobení perníčků :-) ), po zaschnutí následovalo zatření přes šablonu (vyzkoušela jsem novinkové od Little Birdie). Následovaly akvarelové barvy a ještě spreje LSG. A sem tam ledabylý otisk razítky.



Podklady jsem nalepila oboustrankou na čtvercový smetanový přáníčkový základ.
Na závěr jsem si už jen pohrála s vrstvením rostlinek...aby měl motiv hloubku, jsou jednotlivé části lepeny pěnovými čtverečky a něco bílým tekutým lepidlem.




Z květinové hromádky ubylo, ale zase ji doplním, určitě se zásoba bude hodit na další projekty.


6 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀