1. dubna 2019

Slepice, anebo vejce?

No, co bylo dříve? Otázku si položili už staří Řekové...je metaforou důležitějších věcí, já aktuálně řeším pozitivy a negativy vajíčkových výřezů :-)
Tentokrát po minulém tvoření zbyla vajíčka, takže opět je tady velikonoční inspirace :




K barevným podkladům jsem vyřízla i přáníčkový základ ve tvaru vajíčka, k tomu vaječné okénko, acetátové vejce a postupně jsem vše poslepovala.


Okénko a rámeček: je jasné, že jsem pokračovala s chrastidlem, k flitrům jsem přidala i zajíčky. Ty jsem vybarvila akvarelovými pastelkami a rozmyla vodním štětcem.


Vybrala jsem vhodné barevné kombinace k podkladovým čtvrtkám a šejkrové vajíčko jsem vlepila na základ.


Závěrečnou tečkou byla stuha, kterou jsem protáhla průchodkami a zavázala kolem dokola.


A tentokrát mně zbyli ještě zajíčci, budu muset popřemýšlet, kam s nimi :-)))
Je to nekonečný řetězec...







Nevím, co by koledníci na tahle vajíčka řekli, ale doufám, že udělají radost těm, kterým budou poslána.





5 komentářů:

  1. Tie sú rozkošné! Krásne!! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majka, dík, sama jsem do těch vajíčkových chrastidel zamilovaná :-)

      Vymazat
  2. Opět něco nad čím se člověk rozněžní a rozplývá. Olinko, jsou úžasná!!!😍

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, zajímalo by mě, jestli se vám vnitřek "sypátek" ve chrastidlech neelektrizuje. Chrastidlo jsem zkoušela pouze jednou a moc se mi to "nesypalo", protože se to zelektrizovalo k folii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Chrastí" dobře, ale záleží asi na obsahu...zkuste před použitím opláchnout vodou, fólii i flitry...

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀