30. ledna 2020

Diár - 2 v 1...

...rok sa s rokom stretol a k slovu sa dostali nové kúsky v podobe diárov.

 
Rozhodla som sa zamerať hlavne na vonkajší obal, kde sa diár-kalendár a notes 2v1 budú dať
 po vypísaní vymeniť za nový. 
 
Základ diára som si vyrobila z 2mm lepenky a potiahla ho do svetlo šedého plátna. 
Znovu som siahla po úžasnej technike s akrylovými farbami v ružovej a cyklamenovej, 
podľa želania zákazníčky.
 



Sú to také rozkladacie dosky, kde sa dá vložiť samostatne na jednej strane diár veľkosti A5, ktorý sa zasunie pod pevný pás vyrobeného z plátna, ako je na základe.
Notes - poznámková časť je na otváracej kovovej mechanike, čo umožňuje stále vymieňať a dopĺňať čisté listy na písanie poznámok...

Diár drží pokope šedá plochá guma, ktorá sa prevlečie cez dosky.
 


 Samozrejme nesmú chýbať drobnosti, ako úchyt na pero a vrecko.



 
Notes navyše obsahuje 3predeľovače, ktoré sú zdobené a krásne ladia s doskami.
Na ich výrobu som použila jedného z mojich obľúbených pomocníkov 
Podložku na výrobu predeľovačov.  Milujem tieto pomôcky, parádne sa s nimi pracuje a vykúzlite
 luxusné doplnky do vašich projektov.
Pri zdobení som použila vyrezávacie šablóny, pečiatky, horúci embosing,
 ozdoby - spinky - kovové autíčko je zámer, keďže som diár tvorila pre dámu, 
ktorá sa pohybuje vo svete áut.
V eshope nájdete rôzne motívy týchto kovových ozdôb.





Pierka som tvorila pomocou washi pások a vyrezávacej šablóny.
Článok o tejto technike nájdete aj tu.






Ako malé prekvapenie, sú mini okrúhle visačky s fotografiami 
štvornohých miláčikov majiteľky diára.


 
Majte krásny deň a báječný rok 2020.
💗💗💗


 


2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀