6. ledna 2020

Cizí peří

V půlce prosince jsem odklidila (no, správněji přemístila :-) ) scrapbookové pomůcky a naordinovala jsem si pauzu.  Volno uteklo jako voda a je před námi první letošní příspěvek.
Chvilka přemýšlení a na mysl mně přišel loňský nápad, který jsem nakonec nezrealizovala.




Velkou radost mně vždy udělají pohlednice vytvořené mými scrapbookovými kamarádkami. Přestože znám jejich tvorbu, vždy něčím překvapí, není to stereotyp. Přáníčka důkladně prozkoumávám, "naživo" jsou vždy o mnoho zajímavější. Jako inspirace pro vlastní tvorbu výborný počin. Zatím jsem  se nikdy nedostala k následování, to mám nějaký vnitřní blok, ale letos mám nakročeno. Jedno z přáníček mne hodně oslovilo, prohlédla jsem řadu tipů na pinterestových nástěnkách a už se těším na vyzkoušení techniky i vlastní  realizaci. To ale předbíhám, nejprve došlá přáníčka, to cizí peří pustím do světa:







Kamarádkám moc děkuji, mám už pěknou sbírku...
A vy, máte favorita posledních přírůstků? Tušíte, do jaké techniky se pustím? A poznali jste autorky přáníček?

 


5 komentářů:

  1. Oli, jsou nádherné!! já bych řekla, že to poslední je od Majky :-) a že by jsi se pustila do minimalistických kresbiček??

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna zbierka! Tiež mám skvostné kúsky vo svojej ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. Olinko, je mi ctí... Těším se, co vykouzlíš!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná zbierka a vzácna ♥ Poslednú tipujem na Majku a jeleňa na Soňku? :-D ♥
    A myslím, že pôjdeš do techniky z tej prvej?

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀