29. ledna 2020

Červené kvetiny na blahoprianiach...

Veľmi rada používam vo svojich projektoch razítka. Všakovaké... Podkladové, abstraktné, rôzne vzory a motívy, lákajú ma netuctové a na prvý pohľad ťažko využiteľné. Z 80 % ich nekolorujem, páčia sa mi neofarbené. Ak však Ježiško pribalí pod stromček markery, tak je potrebné (aspoň z času na čas) prehodnotiť tvorbu ;-)


Na troch pozdravoch som zvolila rovnaké razítko kvetiny. Razítko som pomocou markerov vyfarbila červenými odtieňmi.

1. kúsok - kraft báza, vzorovaný červený papier len trocha vytŕča spod vrchnej kraft vrstvy. Dve kvetinky, vtáčika a listy som vyfarbila markermi a umiestnila na pohľadnicu. Nápis a enamelky dotvorili celok...




2. kúsok - taktiež kraft báza + gelli print na bielom cardstocku zo zásob. Tu som sa rozhodla pre dve kvetiny, no jednu som kolorovala a druhá ostala neofarbená. Do popredia som umiestnila razítko s motívom gréckej sochy. Možno na prvý pohľad motív na nie príliš časté využitie. Ja som si jeho kúpu okamžite zdôvodnila (to robievam neustále, lebo v zásade sa mi najviac páčia razítka, ktoré sú zvláštne, zaujímavé a netradičné) - cestovateľské denníky a albumy, narodeninové blahoprianie, art journaling, vintage projekty, atď. ... ;-)




3. kúsok - dominuje razítko na okrúhlom výreze. V tomto prípade som zvolila krémovú bázu, zelený vzorovaný papier a biely cardstock s embosovaným vzorom hodín. Spod okrúhleho výrezu "rastú" listy z  lepenky, ofarbené zelenou, metalickou akrylkou. Taktiež nechýba nápis a enamelky.




Prajem príjemné, tvorivé chvíle!
🌼🌼🌼

Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska)
  Embossovacie kapsy (výpredaj)

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀