23. ledna 2020

Exploding box pre Timeu...

Tieto "luxusné pohľadnice", ako ja nazývam exploding boxy,
si našli svojich priaznivcov aj medzi mojimi zákazníkmi.


Tentokrát som mala jasne vyslovené želania čo sa týka farebnej kombinácie aj motívu vo vnútri boxu.
Mala som tvoriť vo fialovej a vo vnútri umiestniť kolísku.


Na pomoc som si vzala kolekciu papierov s detskými motívmi v pastelových farbách.
Zvonku je boxík v nežnom objatí drobných fialkových srdiečok.
Vrchnák zdobí kvetina, ktorú som si vyrobila z látky. 
Článok o týchto kvietkoch nájdete tiež tu.


 Pri tvorbe exploding boxu sa určite nezaobídem bez  lepenkových výrezov.


Ešte drobné ozdôbky, trblietky a kartička s venovaním
.


Ja si celý boxík vyrábam a rýhujem sama, ale môžete použiť aj hotový základ a ten si len dozdobiť.
 K boxíku si tiež vyrábam ešte taštičku, alebo takýto chutný nosič, ako to bolo v tomto prípade.


Prajem vám krásny deň.
💜💜💜



2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀