27. ledna 2020

Mrazivé květy

Mrazivé květy to měly být...jen se to tradičně ve finále zvrtlo. Přišlo mi, že další zdobení, navrstvení třpytivého prášku, by bylo už moc. A nějakou kýčovinu jsem fakt nechtěla :-)
Opravuji tedy na zimní květy... na přáníčkách.




S akvarelovými hrátkami jsem pokračovala na vytvoření pozadí. A po chvilkách jsem tiskla kvítka distress inkousty a stříhala a stříhala...


Často ani nevím, zda v brzké době na něco použiju, ale také často jsem ráda, že mám kam sáhnout, když jsem v zápalu tvoření.
Tentokrát to šlo opět docela rychle, kdybych ovšem nepočítala čas, kdy jsem si lámala hlavu, co mám vytvořit...už jsem si říkala, že snad ani žádný nápad nepřijde. Vyhrála čtvercová přáníčka, stačilo dát na hromádku potřebné výseky, výstřižky, akvarelové papíry a vyseknout na pozadí kruhy.


Vyřezávací šablona má falešné šití z obou stran, dá se využít pozitiv i negativ.



Pozaďové čtvrtky jsem na přáníčkový základ lepila oboustrankou, květy pak bílým tekutým lepidlem.
Sem tam jsem doplnila enamelky.




Květinová přáníčka bez titulního textu, ten většinou doplňuji podle přání a příležitosti :-)






Když si je tak prohlížím, možná nějaký decentní třpyt přibude, trochu stříbra na okrajích některých kvítků bych asi snesla :-). A co vy?



 


2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀