5. srpna 2019

Tajný úkol

Tradice se mají udržovat.
Tedy udržujeme.
A rády!
Opět opakuji předloňská slova hostitelky našeho kukačového setkání.
Téma letošního tvoření u jihočeského rybníku Kukač bylo zahaleno tajemstvím. Žádné náznaky, jen si vzít gesso.
Tajný úkol skrývala nevelká krabička:


Rámeček, jídelní  příbory, ubrousek, prsten, pravítko, dřevěná matrjoška, ...máme si vybrat, co chceme a naložit s tím, jak chceme.
První den výlet, druhý den výlet, třetí den výlet, ...nějak nebyl na krabičku čas...
Ale přece jen jsme se do úkolu pustily. Já jsem sáhla po rámečku, líbil se mi i tak, jak byl, ale nějaký zásah se očekával :-). Přes šablonu jsem zatřela pastu 2 v 1 a dolepila jsem nějaké drobnosti, které byly v penálu pro strýčka Příhodu. A černým gesem jsem přetřela vidličku a nůž.



S sebou jsem si vzala jen akvarelové pastelky a jednu sadu rozmývacích voskovek. Stačilo pár tahů, rozmytí vodním štětcem a další vrstvení barvou, znovu rozmytí, ...


 Lenka si také připravila základ rámečku: polepila ho dílky puzzle...


Petra polepila našepsovaný karton ubrousky a puzzle dílky, zatónování je akvarelovými voskovkami:  základ pro kartotéku oblíbených receptů:


Já jsem do rámečku vložila zpět původní fotografii, doma musím dohledat tu správnou, která se bude hodit :-)


Víc energie a chuti do tvoření letos nebylo, měly jsme  toho  tolik na povídání...a pssst, věnovaly jsme fůru času shoppingu a hře na modelky :-)))
A také jsme musely věnovat plno času naší průvodkyni:





3 komentáře:

  1. Príjemné čítanie a krásne kúsky! ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Majkou a děkujeme za nakouknutí do kukačového setkání. ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Ach Olinka, nahlas závidím takéto akcie ♥♥♥ aj ja chcééém :-) A tvořeníčko krásne ♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀