1. srpna 2019

Receptár v prírodnom šate...

...keď budem veľká, chcem tvoriť najviac práve takéto kúsky...
💚💚💚


Keď mi chýba vôňa krásnych dizajnových papierov, chuť pečiatok a farieb
a kúzlo mixed media techník, receptár je na to ako stvorený.
Tento som tvorila na želanie, ako darček pre priateľku.
Hneď som vedela, že to bude mixed media projekt, kde chcem použiť prírodné plátno
 a aj živé rastlinky.




Základ receptára som si vyrobila z 2mm lepenky, ktorú som potiahla plátnom v prírodnom odtieni.
Zatváranie je na magnety a väzba je krúžková, zapracovaná do vnútra dosiek.



Dosky receptára som zdobila pomocou šablón a štruktúrovacej pasty, použila som tiež akrylové farby a spreje, pečiatky, rôzne výrezy, kovové ozdoby aj prírodny povrázok.




Zákazníčka si želala mať vo vnútri až 8 rozdeľovačov, tak som mala parádny priestor
a možnosť vyhrať sa s pečiatkami, papiermi, výrezmi...





 Rozdeľovače som zdobila pomocou útržkov rôznych dizajnových papierov, výrezov,
 pečiatok, gázy a washi pásky.














Ešte taška s jednoduchou visačkou, nafotiť, zabaliť a šup do pošty 🎁




Majte fajnové, voňavé a chutné letné dni
💗🌞💗

Zo ScrapArt.cz použitý materiál:

Lepiaci materiál /obojstranná lepiaca páska /
Razítkovacia poduška  / čierna /
Embossovací prášok
Akrylové farby / zelená, biela /
Štruktúrovacia pasta / biela /
Lindys Stamp Gang sprays 
Washi páska / zelená - motív dreva /






14 komentářů:

  1. Tak to je bomba!!! 😍 Brada mi spadla na stůl...obdarovaná musí být nadšená, něco takového se jen tak nevidí. LUXUS!!! 👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem krásne Dani, teším sa, že sa páči. Takéto tvorím úplne najradšej ♥

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. To je S.K.V.O.S.T. 👏👍 Nemám k tomu více slov 🌼

    OdpovědětVymazat
  4. Dívám se dívám stále dokola na tuto krásu a nemám dost, něco tak krásného jsem ještě neviděla

    OdpovědětVymazat
  5. Do tohoto receptara by som asi nic nenapisala, aby som ho nepokazila. Je uzasny ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀