8. srpna 2019

Nežne a elegantne...

Dnes mám pre vás opäť jeden svadobný kúsok.

Tvorila som ho na želanie, bez mien, bez nápisu v jemnej kombinácii
maslovo-bielej a zelenej.

Základ je z 3mm lepenky, potiahnutej plátnom bielo-maslovej farby.

Japonská väzba, kovorožky, ktoré chránia rohy albumu, čistý, bez zaväzovania.
Zákazníčka si želala niečo veľmi jemné a elegantné, bez nápisov, bez mien, 
ako zvyknem na svadobné albumy dávať.

Na zdobenie som použila 
krásny dvojvrstvový chipboard rámik
Mám ich veľmi rada, pretože sa dajú krásne navrstviť a pomocou rozdielnych farieb
 a s použitím horúceho embosingu sú  krásnym prvkom na projektoch.
Rámik som podložila vystrihnutým kúskom z dizajnového papiera s kvetinovým motívom.
Do vnútra albumu som ešte vložila obálku s venovaním, kde chcela
zákazníčka vložiť navyše peňažný dar.








Želám vám fajnový letný deň
💚💚💚


5 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀