19. srpna 2019

Květy jako pápěří

Nachystala jsem si čtvrtky a papíry na přání ze čtverce 21 x 21 cm (po složení 10,5 x 21), vrchní čtvrtky jsou o půl centimetru menší. Vybírala jsem jemné pastelové vzory s myšlenkou, že budoucí přáníčka by měla být hodně univerzální...blahopřání k narozeninám, svátku, ale i třeba gratulace ke svatbě. V ten okamžik jsem se ale zasekla, nechtělo se mi toho moc použít na zdobení, a tak jsem nevěděla, co zvolit.. Pár dní odstupu a přišla inspirace v podobě květů, jemných a lehounkých jako pápěří, květů, které se dají z přáníčka odepnout a použít úplně jinde a jinak.


Na tahle kvítka na mne každoročně čeká inspirace na jablonecké výstavě Křehká krása na stánku Moraviafloru. Letos vládly náramky a čelenky, ale přece jen se našel i nový vzorek v podobě malého květu na pinetce.
Vyseklé nebo vystřižené okvětní plátky, kousek drátku, lepidlo (ideálně hodně husté, které je po zaschnutí čiré), případně vlákna z pštrosího peří či tyčinky, pineta. Navrstvit, počkat na zaschnutí, hotovo.







Další květ je velký (už jsem takový dělala), opět v oblíbené barevnosti, doplněný pštrosími vlákny.



Pokud použijete vyřezávací bigz šablony do BS, klidně můžete vyseknout všechny vrstvy najednou. Jednotlivé vrstvy jsou následně na středový drátek buď lepeny nebo přimotávány drátkem. 
A jak květy používám já? Na šaty či kabelku, a vůbec nemusí jít o slavnostní příležitost.




4 komentáře:

  1. Olinko, nádhera!!!😍 Květy vypadají jako pravé a skvělá vychytávka s možností dalšího použití. 👏

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera Olinka...ja milujem brošne a tiež mám zásuvku látkových základov na kvety, aj som ich použila už aj na brošňu, ale toto je tak skvelý nápad s pohľadnicou, ďakujem za krásnu inšpiráciu ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀