22. srpna 2019

Pre milovníčku koní...

Nejaký ten čas som mala "na sklade" jeden hotový fotoalbum. 
Nevedel si nájsť svoje miesto ani osôbku.
Bol staroružovej farby nežný, romantický s motívom anjela..
Pred pár týždňami, po jednej predajnej akcii, kde sa na neho pýtalo 
a obzeralo si ho mnoho ľudí, si ho konečne adoptovala jedna milá staršia pani.
A pár týždňov potom, mi zazvonil telefón. Jedna moja priateľka, 
ktorá ho na akcii tiež videla a obdivovala, si ho teraz pýtala, ako darček pre priateľku jej syna.
 Musela som jej oznámiť, že ten fotoalbum už nemám, no rada jej urobím nový, iný. 
Keď som sa povypytovala na dievčinu, pre ktorú budem album tvoriť, bola som veľmi rada,
že ten ružový s anjelom už nemám, pretože som tu cítila, že pôjdem úplne iným smerom. 

A nesmierne si vážim dôveru, akú mi moji zákazníci preukazujú a nechávajú 
mi absolútne voľnú ruku, ked´ im predostriem svoje pocity a zámery.
💛💛💛

Dievčina miluje kone a živé farby.

 Pri výrobe základu som tentokrát siahla po ručne šitej knižnej väzbe.
Vrch albumu som zdobila  pomocou mixed media techník.
Koník je fotografia, ktorú som si našla na internete. 
Text sú pečiatky a horúci embossing.












Prajem vám fajnové a pohodové dni 
💛💛💛





4 komentáře:

  1. Nádherné!!!👏 ...a máš hezky udělaný vzorník.❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem krásne Dani ♥♥♥ a aký je to veľký pomocník ten vzorník, to bolo prvé čo som s farbami urobila :-D tých odtieňov je veľa a mám snáď aj všetky, tak takto sa to paraádne vyberá a pripravuje na tvorenie, nech to pekne ladí všetko :-)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀