26. srpna 2019

Jen tak pro radost...

Ráda se účastním různých výměn a výzev...vyzkouším si často nové styly, techniky či  pomůcky, těším se na realizace ostatních scrapařek, překvapuje mě různorodost i nápaditost.
V letošním roce jsem se zapojila do akce polského blogu ArtGrupa ATC, vytváříme Junk Journal, každý měsíc se vyhlašují nové podmínky pro vytvoření dalších dvoustran v deníku.
Stránek mám mnoho, rozhodla jsem se tedy pro další mezistránku bez podmínky (aktuálně máme použít květy v jakékoli podobě a nově také kovovou ozdobu,  většinou jsou deníky ve stylu ephemera, takže kytky jsou součástí nejspíše všude :-) ).
 

Držela jsem se barevnosti, v různých kapsách mám zatím staré kabinetní fotografie. Nejsem ještě ani v polovině, už teď je deník dost silný ( v některých dvoustranách jsou vloženy další v menší velikosti) a tak musím ubrat na zdobení a doplňování dalšími kapsami, přestože všechny ty schovky a odkrývačky tvoří celé dílko ještě zajímavějším.


Na předcházejících stranách mám hodně šití, vybrala jsem tedy vhodné papíry a také kousek látky a sešila vše na šicím stroji.




Levá strana má jednu menší schovku, ta protilehlá větší na fotografii. 



Nejpoužívanější pomůckou je bílé lepidlo a oboustranná páska. A samozřejmě různé papíry: zbytky scrapbookových, časopisové, notové i stránky ze starých knížek,...


Takový Junk Journal můžeme použít jako klasický deník, plánovač, zápisník, album, cestovní deník nebo umělecký autorský časopis. Je to velká zábava a volnost v tvoření. Tvoření jen tak pro radost.


4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀