15. srpna 2019

Letné pozdravy z Domaše...

Tentokrát a výnimočne som tvorila niečo aj pre seba.
💗

 
Dnes mám pre vás malú inšpiráciu v podobe darčekových poukážok 
v obálke z vellumu. 
Veru výnimočne, pretože pre seba tvorím hrozne málo, vlastne skoro vôbec. 
Ako sa to vraví, že obuvník chodí bosý...?
Keď sme sa s mojimi súrodencami, mám dve sestry a jedného brata dohadovali 
o darčekoch pre našich rodičov k narodeninám, 
víťazmi sa stali darčekové poukážky.
Kto iný si to mohol vziať na starosť, ako ja 😍
 
 
 Obálky som vyrobila z vellumu - pergamenového papiera, ktoré som dotvorila
pomocou embosingu a výrezov lístkov a pierok.
Mamina a ocino majú narodeniny spolu, tak som pre nich vyrobila tieto dvojičky.
Ako im pribúdajú vnúčence, tak ich častejšie všetci oslovujú babka a dedko,
preto tie menovky na obálkach Dedkovi... Babičke... sú to pečiatky a horúci embosing
so zlatým embosovacím práškom.
Samotné poukážky som si vytvorila na počítači v programe Canva.
Z jednej strany je text a z druhej naša rodinná fotografia.






 Sme rozlietaní a žijeme každý inde, tak je vzácne, keď sa nám podarí stretnúť sa všetci naraz.
Aj takto trávim čas, s rodinou na chate, na východe Slovenska, na našej Domaši.
*Domaša - hovorí sa jej aj Zelená perla východného Slovenska, 
je to vodná nádrž a rekreačná oblasť. 


Prajem vám pohodové letné dni, nech ste kdekoľvek.
💗🌿💗



3 komentáře:

  1. Moc hezky ses s tím popasovala. Velum a embossování je skvělá kombinace. Poukázky věru originální. 👏 Mio, i tobě pohodové letní dny. ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Super inspirace,...elegantní, jemné, zajímavé poukázky

    OdpovědětVymazat
  3. Prekrásne pastelové kúsky! ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀