30. ledna 2019

Art journálová mini knižka "Without Name"

Prajem krásny deň všetkým priaznivcom a čitateľom!

 Junk Journal sme si už v dávnejších príspevkoch predstavili . Dnes by som sa s Vami rada podelila o môj najnovší kúsok, pri ktorom šlo najmä o relax, tvorbu niečoho neplánovaného, využitie doposiaľ nevyužitého, zakomponovanie zbytkového materiálu... 

Ako základ boli použité 4 kraft pohľadnicové bázy, pomedzi ne som povkladala papierové kúsky menších formátov. Knižočka je vo vnútri zošitá dvoma stehmi za pomoci tenšieho špagátika.
Tento základ bol zdobený s využitím rôznorodých materiálií - kúsky látky, krajka, kúsky papierov zo starých kníh, zvyšky papierov z rôznych papierových kolekcií, všakovaké papierové ozdôbky, kúsky papierov s otlačenými motívmi razítok, drevené ozdôbky, kancelárske spony, kartónové obaly z kamienkov a chipboardov.....
Snažila som sa každú dvojstránku ladiť v podobnom duchu, inak som sa doslova prehrabkávala v mojich papierovými pokladoch a nechala celej tejto záležitosti takpovediac voľný priebeh ❤











4 komentáře:

  1. Prima inspirace, mám tyhle malé formy moc ráda a líbí se mi, jak ve vrstvách funguje kouzlo náhody. A ještě se navíc zužitkuje zbytkový materiál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Súhlasím Oli, okrem toho som úžasne relaxovala pri tvorbe tejto knižočky... Vďaka!! ❤

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀