28. ledna 2019

Layout Cherish

Musela jsem si odskočit ke klasickému scrapbooku. Znovu jsem prohlížela papíry a čtvrtky, které jsem si ulovila ve výprodejové akci. a jásala nad některými kousky. Pořád bylo z čeho vybírat, přece jen za ten čas vím, že je lepší pořídit si ty, které nejsou na první pohled tak líbivé a nápadné...a že těch čtvrtek z kdysidávna mám požehnaně. Ty s atraktivním designem budou mít nejspíš osud ležáků nebo je pošlu dál do světa :-).
Už vím, že mi vyhovují jemné, decentní vzory, pastelové odstíny, případně bílé čtvrtky.
Některé papíry nepotřebují vůbec žádné další zdobení...žádná razítka, žádné přidané textury. Ale dovedu si je představit s přidanými vrstvami, jenže proč, není to nutné.
Vytvořila jsem si jednu rychlou stránku, kde jsem použila právě takový jednoduchý podklad.




Legrační je, že jsem si čtvrtku (Printemps Gourmand n°5 od Studio2Mers) vybrala kvůli druhé straně, ale bez dlohého rozmýšlení jsem sáhla po fotografii z letního rodinného setkání a bylo rozhodnuto.
Tyrkysová barva se skvěle hodila k Evině sukni :-)
Na bílou čtvrtku jsem si vytvořila vzor za pomoci otisků distress inkoustů. A následoval tisk květinovými razítky. Motivy jsem vysříhla...včas jsem ale zbrzdila, jak jsem měla položené na scrapbookové čtvrtce, napadlo mne, že fotku vypodložím směrem vzhůru právě tím papírem, ze kterého jsem stříhala.


Vše poskládat bylo rychlé (nechala jsem si to ovšem přesto uležet v hlavě, mám ráda časový odstup).


Romantická půda ukrývá letité poklady a tak kvítka navazují na dolním i horním okraji fotografie:


Tradičně jsem zarámovala krouceným provázkem.


Velký nadpis je papírový výsek od KAISERcraftu, jména jsou Timíkova písmenka.



Pokud tedy sháníte oblíbené kousky ze starých kolekcí či chcete objevit netušené poklady, neváhejte celou kategorii prolistovat...já své poklady mám doma.

3 komentáře:

  1. Aááách!!! Úžasné kytičky a ty barvičky... Krásná stránka.👏

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná stránka, Olinko! Ta kompozice! 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Oli to je jemná nádhera, krásně barevně sladěno, ty kytičky jsou boží!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀