16. ledna 2019

So slnečnými lúčmi...

Prajem krásnu stredu všetkým našim priaznivcom ;-)
 
V dnešnej inšpirácii sa mi podarilo namixovať slnečný jas na chladnom bielom podklade. 
Kraft báza sa mi osvedčila už nespočetne veľa krát a je skvelá v podstate s každou farbičkou. 
Na kraft základ som umiestnila farebný podklad s prevládaním žltej (podklad nie je mojou prácou, získala som ho pri jednej ATC výmene ako darček. Predpokladám, že vznikol nanášaním inkov na biely cardstock cez šablónu).
Biely cardstock s embossovaným vzorom je navrchu. Ten som nechala vyniknúť a zdobila len papierovými výrezmi (bábiky a kvetinky), lepenkovými výrezmi a kamienkami.
Pri fotení mi cez okno krásne priamo na moje blahopriania dopadali slnečné lúče. Jemne, no vyzdvihli žltý, jarný kontrast v kombinácii s dominantnou bielou...






4 komentáře:

  1. Už už, aby přivolaly sluníčko i k nám...podařilo se ti vytvořit milá, optimistická přání.

    OdpovědětVymazat
  2. Jupí, jaro je tady😊! Majko, krásné a hřejivé.❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀