8. prosince 2015

Lovecké album

Před časem se na mě obrátila moje kolegyně s tím, že by potřebovala udělat rychle (podotýkám do 3 dnů, včetně vyvolání fotek!!!) album pro jejího bratra k narozeninám :-) Že prý je myslivec a jezdí lovit do různých zemí jako je Kanada, Ural, Kazachstán nebo Grónsko. No to jsem se teda opotila, ale nakonec jsem souhlasila ... Ne, že bych měla nějaké "myslivecké" scrap doplňky, ale sehnala jsem skvělé vyřezávací šablony různé zvěře, a tak jsem se do toho pustila. Jen upozornění pro slabší povahy - pokud nemáte rády pohled na mrtvá zvířata, tak snad ani raději dál nečtěte :)

Album - titulní stránka
Naštěstí zadání nebylo nijak detailněji specifikováno - jen chtěla kolegyně některé fotky větší (13x18 cm) a jiné mohly být menší (9x13 nebo 10x15 cm). Takže ve finále mělo album rozměry cca 28 x 23 cm, takže na každou stránku padl jeden scrapbookový papír.

První a poslední stránka byla z pevného 1 mm kartonu následně polepeného SB papírem. Aby nebyl vidět karton, hrany jsem obarvila Distress inkoustem odstínu Vintage Photo.

Již od počátku projektu jsem věděla, že chci mít každou stránku (včetně té titulní a poslední) prošitou. Takže na titulní stránku jsem pak ještě nalepila o kousek menší prošitou titulku a na ní jsem pak "zdobila" (i když o nějakém zdobení v tomto případě ani nemůže být řeč). Na proděrování stránek jsem použila kleště Crop-A-Dile II a titulní  a poslední stránku jsem zpevnila stříbrnými průchodkami. Všechny ostatní stránky pak mají okolo dírek nalepená kolečka z kraft čtvrtky.

Další přání, které kolegyně měla bylo to, aby bylo album rozdělené podle zemí, kam se její bratr podíval. Použila jsem k tomu báječná písmenka od XCut, která si můžete poskládat  do libovolného tvaru a můžete použít jak vyseknutá písmena, tak i vyseknutý negativ - jako v tomto případě nápis "Kanada".

  
Jednotlivé stránky jsem vždy ořízla na požadovanou velikost, ostínovala okraje pomocí Distress inkoustu Vintage Photo, přidala jsem nějaký ten další proužek papíru a pak jsem k sobě obě stránky sešila na šicím stroji. Ty stránky olemované šitím se mi moc líbí a dodá to té, jinak málo ozdobené stránce, trochu šmrnc.


Na každé stránce je pak buď místo na nějaký journaling, nebo je tam daná kartička na napsání textu, nebo je za fotkou zasunutá visačka, která také čeká na napsání nějakého popisku. 


Stránky jsou obecně zdobené jen velmi jednoduše - razítko, chipboard nebo výsek/ozdoba. Tady už máme první z těch úžasných výseků lesních zvířátek. 


Nápis na této stránce je vyřezaný pomocí vyřezávací šablony od My Favorite Things a já mám tenhle font moc ráda. Tady jsem nápis "Rybolov" vyřízla z tyrkysové moosgumi. 



Tady jsou další z těch roztomilých zvířecích výseků - sova a veverka a opět písmenka od XCut (to jsou ta, která mi zbyla z toho nadpisu na první stránce). 



Z Kanady se posouváme na Ural. Nápis je opět vyřezaný jako negativ do černé čtvrtky. Jelikož je slovo "Ural" docela krátké, vytvořila jsem k této části také malou záložku s tímto nápisem. 


Na tuto stránku se pak ještě dodatečně dolepovala jedna fotka, kterou mi zapomněla kolegyně poslat :-)

 

Poslední dvoustrana je věnovaná Grónsku. Chtěla jsem nápis "Grónsko" napsat do odtrhnutého kousku papíru, ale zapomněla jsem, že tam budu mít tu dírku, takže písmenko "G" je částečně proděravěné .. nu což .. nápis "Grónsko" je čitelný :-)



Tak to bylo mé "myslivecké" album :-) Krásný den!

 


3 komentáře:

  1. Mončo, parádní album, určitě muselo mít úspěch. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jako mě úplně fascinují koníčky lidí a je to super, jak různí jsme ... album tedy muselo být oříšek, jsi dobrá!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀