22. prosince 2015

Dárek od srdce

Je to již pár let, co jsem opustila rodičovské "hnízdo" a když se nám narodil Marťa a bráchovi jeho dva potomci, tak se Vánoce začaly točit převážně kolem dětí a my jsme postupně upustili od obdarovávání dospělých ... nanejvýš si nadělíme nějakou maličkost. Ale již třetím rokem vyrábím pro naší mamku a našeho taťku kalendáře s fotkama vnoučat a vždy je to dárek od srdce a vím, že je potěší.

Dnes vám tedy ukážu, jak dopadl kalendář pro našeho taťku, který jsme mu předali již v neděli, když jsme u něj byli na předčasném Ježíškovi.



Kalendář je o velikosti 30x30 cm (velikost scrapbookové čtvrtky). Letos jsem na tento kalendář jako podklad použila černé strukturované čtvrtky a musím říct, že se mi to moc líbí.



Na každou čtvrtku jsem nalepila proužek s datumy, které jsem si vytiskla na barevné tiskárně a zbytek čtvrtky je věnovaný fotkám.


Plocha na fotky je veliká 23,5x29,5 cm. Fotky jsem vyvolávala ve velikosti 9x13 cm nebo 10x10 cm (když byla fotka čtvercová). Na každou stránku jsem jako podklad použila vždy jiný scrapbookový papír.


Nechtěla jsem, aby byly kalendáře moc objemné, tak jsem zdobila jen velmi střídmě samolepkama, washi páskama, razítkama a sem tam nějakým chipboardem.


No a teď už si můžete jednotlivé stránky v klidu prohlédnout.





Aby nebyl kalendář tak jednotvárný, tak jsem na jednu stránku použila rámečky a ozdoby od Simple Stories z kolekce So Fancy. Vypadá to naprosto skvěle!





Tak to je jeden z kalendářů ... Druhý kalendář - pro naší mamku - ještě dodělávám :-) Ten vám ukážu v některém článku po Novém roce.

Přeji vám příjemné prožití Vánoc a úspěšný vstup do Nového roku a těším se s vámi na viděnou i v příštím roce prostřednictvím blogu ScrapArt.




2 komentáře:

  1. kráááásnééé, úžasnéééé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné!!!! Mončo, to bude úplně škoda jednotlivé měsíce otáčet, já bych asi kalendář rozdělala a měla měsíce hezky vedle sebe, jsou tak krásné ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀