16. prosince 2015

Jmenovky na dárky

Vánoce se kvapem blíží a tak i já se snažím "finišovat" přípravy a také balení dárků, které už mám ... Letos jsem chtěla dát k dárečkům i něco ze sebe a ze svého tvoření. Jednak budu dávat k dárečkům takové malé korálkové andělíčky a také ručně vyráběné jmenovky ... tedy ony jsou to vlastně takové visačky :-)
 
Visačky jsem vyřízla na Big Shotu z krémové scrapbookové čtvrtky a první, co jsem udělala bylo to, že jsem přes "zimní" šablonu od Memory Boxu bílou strukturovací pastou udělala "sněhové vločky" a vše jsem nechala dobře zaschnout.
 
 
Pak přišel na řadu Distress Inkoust v odstínu Vintage Photo, kterým jsem obarvila okraje visaček a natiskla sem tam nějakou vločku stejným inkoustem a vše jsem nechala zaschnout. Z jednobarevné červené čtvrtky jsem vyřízla zpevňující kolečka okolo dírky visačky a nalepila. Ze stříbrné mooosgumi jsem na Big Shotu vyřízla větší a menší vločky, nalepila a doprostřed každé vločky jsem dala červený kamínek. Visačkám jsem přidala stužky ... Nakonec jsem na psacím stroji napsala na krémový karton jména obdarovávaných, podlepila papírem s motivem vloček a 3D čtverečkama jsem je přilepila ke jmenovkám. Takže můžu začít balit dárky!
 
 
Krásný předvánoční čas!
 
 
 
 
 

5 komentářů:

  1. Móóóóc krásné visačky!!! Dobrý nápad použít třpytivou moosgummi ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Také mne zaujala třpytivka (normálně bych asi vůbec po ní nesáhla, ale je to bezva tip, který určitě využiju). Pěkný nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné visačky na dárečky.

    OdpovědětVymazat
  4. Parádne a praktické! Klobúk dolu!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀