7. prosince 2015

A zase andělé...

Vždycky jsem milovala tajemná odkladiště nepotřebných či nevyužívaných věcí. Taková zákoutí měla babička s dědou v dřevěném přístavku, forhausu. Proutěné nůše a koše plné skleniček, zbytků látek, pohlednic, v krabicích staré vánoční ozdoby...Ozdoby celá rodina vyráběla, v kufrech se přinášel materiál a zpět k Hornům putovaly zkompletované hvězdy, sněhuláci, vločky, andílci...stále bylo dost nových kousků.
Mými poklady byly staré barvotiskové obrázky, vystřihované panenky i celé výjevy krajinných i interiérových motivů.
Po mnoha letech oprašuji všechna stará dílka, alespoň nazdobené větvičky ve váze mi připomínají dětství. Ze starých obrázků mi zbyl jen anděl, i ten má už ulomenou ruku v zápěstí. A tak jsem se letos trochu té nostalgie snažila vnést do adventního papírového tvoření.



Nejprve jsem si připravila podkladový papír. Na karton s křídovým povrchem jsem aplikovala alkoholové  inkousty Adirondack, vybírala jsem teplé medové odstíny:


 Na barevný podklad jsem tiskla jednotlivé motivy černým StazOnem, další odstín, Claret, jsem použila na bílý povrch.




Celý den jsem tiskla, stříhala a stříhala...nakonec některé ještě rozstříhala na části, abych opět pospojovala za pomoci hřebíčků.



Většina andělů má zjednodušenou verzi s pohyblivými křídly, ale vyzkoušela jsem si rozpohybovat i horní a dolní končetiny, hlavu a trup.




S andělíčky mám další záměr, ale mohli by být zavěšeni na stromku, ve váze na větvičkách, přidáni k balíčku nebo jen tak položeni na stole či v míse...
A určitě by to bylo pěkné téma pro společné tvoření s dětmi.



 

Zatím má moje hejno lichý počet, není jich ani málo ani moc (tipnete si kolik?), ale ještě další čekají na kompletaci...
A jak u vás? Máte nějaký oblíbený motiv v letošním předvánočním tvoření?


6 komentářů:

  1. Andílci jsou naprosto úžasní a ta propracovanost a pohyblivost... SUPER!!!! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Oli, ty mi dáváš! Skvostné!
    Andělíčky a srdíčka mám jako motiv stále ;-) letos...letos nám vládne Olaf, rozuměj sněhulák :-), ale při "čumendě" v různých obchodech mě hodně nadchli všelijací skřítci...;-), což je vlastně též celoroční motiv.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádhera!! A ty pohyblivé ručičky a nožičky ... No super!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tipuji 21 andílků. Jsou moc krásní! To jsi se pěkně užila nůžek ;-)Jinak u nás letos vládne motiv...Remal, hadr, voda....atd ;-))

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀