21. prosince 2015

Dárková kapsa

Jedno z posledních předvánočních tvoření se týkalo obalu na dárek, který by mohl být předán různým způsobem: v obálce, v ozdobné obálce, ...dárkem totiž je poukázka (ale mohly by to být vstupenky, případně finanční obnos, ...). Obálku jsem chtěla trochu netradiční, a tak jsem přemýšlela, co by šlo využít.




Vyhrál svačinový sáček, ...bílý, obyčejný a přesto slavnostní...Práce měla zůstat čistá, jednoduchá, bez použití barev, bez razítek a inkoustů. Poohlédla jsem se jen po zbytcích papírů, krajek, stužek, šňůrek, na hromádku putovaly washi pásky, třpytky, výseky a další drobnosti.



Sáček, jako takový, je už kapsou. Aby byla pevnější, sáček jsem přehnula a vyzkoušela varianty papírů a doplňků, které by se k sobě dobře hodily. Pro začátek jsem nepotřebovala ani lepidlo, vše jsem prošila na stroji:


Washi pásky, do celofánových sáčků třpytky a flitry, kraječky a kytičky, které jsou přilepeny kouskem oboustranné pásky.




Pár detailů...a celé kapsy (stačí jen vložit, co má být vloženo).:





I dárek na poslední chvíli nemusí trvat dlouho, vlastně zabere skoro stejně času, jako parádní zabalení většího  předmětu.
Přeji vám krásné prožití vánočních svátků, nejlépe s vašimi blízkými, bez stresu, honiček a nervů...a do nového roku vkročte tou správnou nohou. Budeme se těšit, pokud zavítáte opět na naše stránky.



15 komentářů:

  1. Úchvatné! Něžké, kouzelné, zimní, vánoční, krásné. Nějak sáček ještě uzavřeš, aby to darované nevypadlo? Pod stromečkem bývá chaos :-)
    Přeji i Tobě, Olinko,jen vše krásné...a vůbec všem příchozím a i tvůrkyním tohoto blogu. Holky,jste skvělé! Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky...sepnutí kolíčkem nebo svorkou, vlastně jsou součástí dekorace. Jinak to, co jsem vkládala já, drží pevně uvnitř, ale vyčuhuje ven :-) a kolíček by rušil...a protože je to součástí dárku, už jsem nefotila, abych neprozradila :-)

      Vymazat
  2. To je krásná inspirace!! A sáčky jsou nádherné ... zrovna po mě chtěla švagrová obálku na peníze pro svou sestru, tak možná vyzkouším tuhle variantu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš to je krásné!!!!! Krásné Vánoce přeji!

    OdpovědětVymazat
  4. Je to nádherné, asi sa inšpirujem pri balení darčeka pre kamarátku :) Prajem krásne Vianoce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně jemné...a to na ,,pastelky" nejsem. ;) Krásné sváteční dny vám všem.

    OdpovědětVymazat
  6. Úchvatné, něžné... jedním slovem SKVOST!!! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. krása krása krása! Olinko, tobě také krásné Vánoce a díky za tu spoustu inspirace!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle je nádhera. Krásné, jemne a elegantní. Dokonalost sama :-)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀