2. prosince 2019

Rafinované maličkosti

Dnešní  inspirace je zaměřená na drobnosti, které jednoduchým způsobem povýší i sebemenší papírový projekt. Opět jsem si pohrála s acetátovou fólií a můžete tak nahlédnout pod pokličku mého předvánočního tvoření.




Připravila jsem si výřezy menších visaček. Před nedávnem jsem prošmejdila celou kategorii výprodejových papírů a objevila mnoho pokladů se zimními či vánočními motivy.


Vyzkoušela jsem si také vyřezávání z pěnovky. Překvapilo mne, jak je to snadné, jak i drobné kousky se krásně vylupují. Pěnovka je na oboustrance, takže jakékoliv následné lepení jde samo.



V této fázi mne napadlo použití acetátové fólie na pozadí výřezu v baňce. Fólie je dvojitá, uvnitř jsou slídové vločky a jemný sníh.. Baňku jsem nalepila spolu s provázky na podklad a přáníčkový základ.


Z acetátové fólie jsem také nařezala malé tagy, které jsem ozdobila tiskem bílým inkoustem a embossováním v šabloně.


Některé visačky jsou složeny z vrstvy scrapbookové čtvrtky s tiskem a embossovanou fólií, jiné jsou s tiskem na podkladu i s tiskem na fólii.
Je důležité na razítka netlačit, otisknout jen zlehka a použít Staz-On:



Na jednoduchých motivech se mi líbí překrývající se detaily, něco zakryto, něco odkryto...





Visačky se jmény jsou nedílnou součástí hezkého balení dárku, tak proč si s nimi nedat trochu práci...je to milá tečka na závěr, jistě potěší víc než jméno napsané propiskou na balíčku :-)))
Přeji vám klidné adventní rozjímání a radostné očekávání.


2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀