29. listopadu 2019

Skrinka plná nápadov...

...nápadov a prekvapení...


Pristál mi v mojej emailovej schránke nádherný dopis od jednej
úžasnej mamy.
Bola v ňom záplava láskyplných riadkov o jej synovi Davidovi a želanie darovať
 mu niečo jedinečné, čo by vyšlo spod mojich rúk.
Plakala som už v polovici, ako som čítala riadok za riadkom, 
ako nádherne vníma táto mama svojho syna.
David je úžasný, kreatívny mladý muž.
Miluje chémiu, oranžovú farbu a detaily. 
Sám rád vymýšľa a tvorí.


S maminou sme prebrali zopár detailov a potom som už mala voľnú ruku.
To milujem, keď sa môžem "utrhnúť" a vymýšlať a tvoriť čo mi napadne.
Vymyslela som pre Davida skrinku plnú prekvapení.

Vyrobila som ju celú od základu z 3mm lepenky.
Jej rozmery sú 50x32x32cm.
Je potiahnutá do čierneho plátna v kombinácii šedých a oranžových detailov.
Shadow box v hornej časti som zdobila zámerne striedmo, aby som nechala
 priestor Davidovej kreatívnej duši.




Shadow box som si vyrobila a poskladala z malých drevených krabičiek,
ktoré mi zostali po chipboardoch. Na svoje si prišli aj mixed média.


Malinké chutné fľaštičky do shadow boxu som naplnila dobrotami, ktoré si na takéto
špeciálne príležitosti odkladám neustále keď niečo tvorím.
A tak je z odpadu čarovný poklad 😉


Skrinka má na oboch stranách priestor, kde som na mieru vyrobila dva veľké zakladače
v krásnom svetlo šedom plátne.




 Nemôžu chýbať notesy a  špeciálny cash book na Davidove nápady v čierno oranžovej
kombinácii s motívom chemických prvkov.
Užila som si krásne dizajnové papiere, výrezy, pečiatky a môj obľúbený horúci embosing.









Malé chuťovky v podobe troch mini notesov.




Zhora má skrinka otvorený priestor na všakovaké drobnosti, notesy, písacie potreby...



Zásuvky dostali scrapbookové úchytky v podobe roztváracích knihárskych krúžkov.


Najťažšie na celom projekte bolo vzdať sa ho a odovzdať Davidovej mamine.
Jáj, hneď by som si skrinku nechala 😀


Pozdravujem všetky úžasné mamy.
Majte krásne dni plné lásky.
💛💛💛




5 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀