18. prosince 2019

Vianočná pošta 7 - Veselé farbičky 🎄

Povedala by som, že sme sa preklenuli k časovému pásmu "o 5 minút 12". 
V tejto situácii je každá pomoc a rada hodná zlata. 


Ozaj rýchly set vianočných blahoprianí v pestrých farbách. 
Gelli podklady, ktoré mi predčasom do zásob zhotovili neter a synovci sú v tejto časovej tiesni neskutočné poklady!

Podklady, pri ktorých moji pomocníci využili šablóny, som v podstate zužitkovala ako prvé. Deťom sa ale oveľa viac páčilo nanášať vzory netradične - príborom (hlavne vidlička našla uplatnenie). Taktiež sa im páčili vzory koliesok nanesené pomocou sklenených pohárov. Vznikli veľmi zaujímavé, ostré abstrakcie ;-)

Nakoľko sú gelli podklady vskutku výrazné, dozdobila som pohľadnice oválnym výrezom, razítkom jeleňa, oválnou bordúrkou a nápisom...








Jeden kúsok pestrejší a veselší ako druhý...
Tak teda:
Veselé Vianoce!!
🎄🎄🎄


Zo ScrapArt.cz použité produkty:


Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska, 3D štvorčeky)
Pohľadnicová báza  (krémová a kraft)
Biely cardstock
Razítkovacia poduška (čierna)
Vzorované papiere (výpredaj)

4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀