19. prosince 2019

Prvé a posledné Vianočné priania...

Tento rok som popri objednávkach výnimočne stihla vytvoriť 
"až tri Vianočné pohľadnice".
🌲💌🌲 

 
Clear & simply domčeky, vločkové výrezy a polovýrezy, vianočný domčekový šejker.

Červené domčeky som vytvorila pomocou washi pásky. Tie som podlepila len v spodnej časti  
3D lepiacimi štvorčekmi a umiestnila som ich na zelený opečiatkovaný podklad.

Viac o tejto washi technike sa dočítate aj tu.



Bielo modrá pohľadnica je tvorená z výrezov a polovýrezov snehových vločiek.
Tu som sa trošku vyhrala s jemným vrstvením a detailami. Textová pečiatka je vytvorená
pomocou mojej  oľúbenej techniky horúci embossing.



 Tretia pohľadnica je chutný domčekový šejker naplnený trblietavými flitrami.


 
Želám vám krásne a pohodové Vianoce v kruhu vašich najmilších.
🎄💗🎄



3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀