16. prosince 2019

Muzikantské kabátky

A zase převlékání kabátů...jasně že ne těch politických, ale jako každý rok, i letos převlékám kabátky měsíčních diářů. Nedělám se s nimi od základu, prostě zakoupím typ, který mně vyhovuje (případně si je zakoupí zadavatelka). A pak už jen vyměřuji, stříhám, lepím...




Tentokrát jsem se pustila i do papírů, které jsem sama dekorovala. Ikdyž oklikou :-)
Chtěla jsem všechny přebaly vytvořit technikou tisku na látku. Po dva víkendy jsem měla rozloženy akrylové barvy, Gelli Plate a nastříhaná plátýnka. S tisky jsem nebyla spokojená, zdály se mi zašlé a nevýrazné, celkově nezajímavé. Nechala jsem celý projekt ležet a vrátila jsem se po nějakém čase. Tlačil mne čas a tak jsem osvědčenou technikou tisku z želatinové desky snímala vzory na bílé čtvrtky. Pak už následoval jen dotisk hudebních motivků a následné lepení, lepení a zase lepení (zase padlo celé kolo oboustranky :-) )
Letos tedy zase úplně jiné a myslím, že se líbily.





Zavazovací stužky jsem opět lepila dovnitř, kdo je nebude chtít, odstřihne si je.

 
Duhová kolekce ještě detailněji: přední i zadní strany...





 

A pro zbytek prosince si dám již od tvoření pauzu, protože chci sklidit všechny pomůcky, které se povalují zatím všude :-))). Také načerpat a nasát vánoční atmosféru, vypnout a odpočinout si.
Vám všem přeji klidné vánoční přípravy a co nejpříjemnější prožití nejkrásnějších svátků v roce.


 

4 komentáře:

  1. Hned jsem si řekla: Á, Olinčiny diáře. Líbí se mi letošní barevnost. Jako vždy - super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, samotné se mi líbily...jsou jiné, víc art a rozhodně byly překvapením pro kolegy, kteří si je střádají :-))), právě pro tu odlišnost od předcházejících.

      Vymazat
  2. Ozaj prekrásne kabátiky v úžasných farbičkách! ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀