9. prosince 2019

Zasněžené...s chrastidlem

Pokračuji ve variacích na minulé přáníčkové téma s baňkou.
Většinou při realizaci nějakého projektu mne napadnou další možnosti. Někdy se na ně ihned vrhnu, někdy jim dám přednost a nahradí původní myšlenku. (A někdy myšlenka zůstane myšlenkou, znáte to: už jsem to vymyslela, tak proč bych to dělala.)
Šablonu baňky jsem chtěla použít samostatně, ale nakonec jsem se přiklonila opět k vánočnímu přáníčku. V bílém zasněženém hávu...





Vyřezávala jsem opět z pěnovky, zvolila jsem bílou barvu. Vše mělo být laděno do jiskrné bílé, ale aby bílá byla bílá musela bych vše vyprat v ...no, jako v té staré reklamě. Bílých je mnoho odstínů, vše bych musela vytvářet z jednoho materiálu, ale tady se jich sešlo více. Takže v závěru to budu muset trochu sjednotit, půjde-li to :-)))
Výřez jsem doplnila chrastidlem, pod acetátovou fólií se skrývají papírové vločky, flitry i sníh.


Lepila jsem pouze oboustrankou, pěnovka je sama o sobě vyšší, tak aby to nebylo moc, kdybych použila 3D čtverečky.
Na čtvercový přáníčkový základ jsem zvolila jako podklad naembossované čtvrtky s motivem sněhových vloček a hvězdiček.
Horní část baňky jsem ozdobila papírovými kvítky a vyraženými sněhovými vločkami.Zavázala jsem hedvábnou stuhu a iritovaly mne různé odstíny...co je trochu stáhnout...sjednotit... Nanesla jsem bílé lepidlo a hustě zasypala jemným sněhem:





Ledové květy jsou tu. Představa papnenské čistoty nebyla úplně naplněna, ale v rámci možností...spolklo by to neadekvátní množství času, kdybych si měla vše vyrobit z jednotného materiálu.





Omylem jsem také vyřízla jednu z baněk obráceně...vůbec to nevadilo, řez byl i z druhé strany krásně čistý, což mne napadlo, že baňky s vloženou fólií pospojuji a zavěsím do prostoru...snad stihnu do Vánoc, když ne, budou i za rok, žádný stres.


2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀