25. srpna 2015

PL inspirace - opět zpátky do historie ...

Krásný den!
Opět vás dnes pozvu do dáááááleké historie a to konkrétně do 27. týdne roku 2011. V tomto týdnu jsem strávila s Marťou 4 dny v porodnici a pak nás čekal návrat domů. A takové události je prostě potřeba zdokumentovat.

Na celou dvoustranu jsem použila kartičky a papíry od WeR z mini PL kitu "Little One" a doplnila jsem je kartičkou s nápisem "Your first week" z kolekce Baby Boy od Becky Higgins a z té samé kolekce jsem sem tam vystříhla nějaký tvar či nápis.


Titulní kartičku jsem vystřihla z jednoho papíru ze sady 6x6 a dozdobila bordurou, tenkou washi páskou, rozetkou a samolepkama z kolekce Hello Baby od Simple Stories. Zlaté glitrované thickersky jsou na celé kartičce dominantní.
Jelikož chci, aby mi stránky šly hezky od ruky, volím většinou klasický formát fotek 4x6, takže na stránce jsou 3 velké fotky 10x15 (tisknuté na tiskárně Canon Selphy) a dále 3 malé fotky, které jsem poskládala do koláže na fotku 10x15.

Fotku jsem dozdobila pouze zlatými thickerskami a průhlednou samolepkou od Simple Stories.

Levá kartička je z mini kitu Little one a je to výsek, který jsem podložila tmavším 6x6 papírem. Na fotce je opět průhledná samolepka od SS.
Chybět nesmí ani krátký journaling. Levá kartička je opět výsek nalepený na čistou linkovanou kartičku 3x4. Natiskla jsem jen datumy a napsala krátké povídání. Pravá kartička je trochu upravená a je odklápěcí. Horní část kartičky se mi nelíbila, tak jsem použila na zakrytí původního motivu jeden z 6-kových papírů, nalepila borduru a ještě tenkou washi pásku. Do řádků jsem napsala journaling.


A tady už jsou fotky dědečka a babičky z porodnice.


Zbylé dvě fotky jsem jen jemně ozdobila samolepkami a thickerskami. Musím říct, že tyhle první týdny Marťáskova života se scrapují moc hezky - fotek je spoustu a co fotka, to unikát :-) (i když většinou je stovka záběrů jedné polohy miminka :-)).


Druhá strana je věnována naší cestě domů z porodnice a také prvním okamžikům, kdy jsme si Marťáska domů přivezli. Udělala jsem této druhé straně takovou malou titulku a glitrovýma písmenama jsem napsala nápis "JEDEME DOMŮ ...".


Samozřejmě nesmí chybět fotka v Marťově postýlce. V porodnici nám radili, abychom ho dávali spát na bok, tak jsme mu podkládali zádíčka srolovanou tlustou peřinkou :-)


Tady na tu stránku jsem zakomponovala kartičku "Your First Week" ze sady Baby Boy od Becky Higgins. Tak nějak se mi ty kartičky hodí a stejně jsem si  řekla, že Marťovi první čtyři týdny zpracuji na týdenní bázi, pak budu asi pracovat na měsíční bázi :-) A nápis "Your First Day Home" je také odstřižený z jedné kartičky z téže sady.


A další schovávačka ...


Koupání bylo skvělým zážitkem hlavně pro tatínka ... Moc si to užíval.


Podařilo se mi vyhrabat i fotku z naší první procházky s kočárkem. Ovšem mě po porodu tak strašně otékaly nohy, že jsem byla ráda, když jsem je měla celý den nahoře. Tato fotka byla focená mobilem a byla úplně příšerně rozmazaná ... v Zoneru se mi jí podařilo trošku vylepšit ... ale opravdu jen trošku :-)

Tak to je ode mě dnes všechno. Krásný konec prázdnin!

3 komentáře:

  1. ach, Moni, nadhera! mas muj obdiv to takhle dat vsechno dohromady ... taky bych moc chtela, ale prijde mi, ze uz jsem toho tolik zapomnela :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, fotky ti hodně pomůžou ... a to moje psaní není nijak detailní. To zvládneš :-)

      Vymazat
  2. Skvělé! Obdivuji jak jsi vše dala dohromady i po takové době. Krásné fotky a moc Ti to sluší.♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀