18. srpna 2015

Ohlédnutí za jedním krásným okamžikem ...

Vůbec jsem si nedokázala představit, že bych mohla zpracovávat Project Life dozadu ... S PL jsem původně začala od 49. týdne roku 2013 a říkala jsem si, že prostě pojedu dál a dál ... Do minulosti prostě nemám zapsané žádné texty .... jen fotky.

Jenže během těch pár dní, co jsem teď doma, jsem se těma fotkama procházela a zjistila jsem, že mám Marťovy fotky roztříděné po jednotlivých měsících a zvlášť mám fotky z porodu, z porodnice a z jeho prvních 4 týdnů. A jelikož mám od svého bráchy půjčenou úžasnou pomocnici - tiskárnu Canon Selphy - řekla jsem si, že se hecnu a začala jsem tvořit 26. týden roku 2011. Mám sice na dvoustraně číslo týdne, ale celá tato dvoustrana je věnovaná tomu nejkrásnějšímu okamžiku v mém životě ... tomu, jak se náš Marťa narodil.

26. týden 2011 - levá strana
26. týden 2011 - pravá strana

Rodila jsem u Apolináře a tam měli takové příšerné zelené "kimonka" pro tatínky (případně další osoby) u porodu a také takové hrozně žluté fleesové zavinovací deky, do kterých to mimčo na sále po očištění zabalili. A tyhle hrozné barvy jsem v PL rozhodně nechtěla ... takže jsem vytvořila černobílé fotky. Vůbec kvalita nafocených fotek z porodu byla tristní, takže jsem si s fotkama i trochu pohrála v Zoneru, abych odstranila šum a trochu je doostřila. Fotky jsem nakonec nedělala úplně černo-bílé, ale zhruba tak z 80%.

Na celou dvoustranu jsem použila nádhernou sadu BABY BOY od Becky Higgins (v našem e-shopu k ní najdete doplňkové sady kartiček 3x4 a 4x6 a kartiček 4x4 se zlatými detaily, bohužel sada jako taková je již vyprodaná). Pro chlapečky je jak dělaná a krásně se s ní pracuje, protože je monotónní (nebo spíše duotónní :-)) a je laděná jen do modré a zelené barvy. No pro kluky jak stvořená!


Titulní kartičku jsem sice pojala tradičně s číslem týdne (použila jsem zlatá písmenka od American Craft), ale podtitulek je "A tak ses narodil ...", aby bylo jasné, oč v tomto týdnu šlo :-) Nebudu zdržovat dlouhým povídáním - pojďte se podívat na detailní fotky tohoto týdne.


Kartičky jsem orámovala falešným šitím a na zdobení jsem použila především chipboardy, pár kousků krajky a také jsem několikrát střihla do samotných kartiček a použila z nich jen kousky - např. na předešlé fotce ten banner nebo zde jsem vystřihla z kartičky to textové pole - okraj se mi totiž moc nelíbil :-)


Pro mě naprosto nezbytnou součástí PL jsou samolepky, takže jsem ze svých zásob vytáhla všechny samolepky s miminkovskými motivy a kombinovala. Na následující kartičce je opět nápis "You are our Sunshine" vystřihnutý z jedné kartičky. 


Na jaře v Liberci jsem si pořídila tyhle báječné chipboardové nápisy od Wycinanky a tohle byla přesně ta chvíle, kdy se krásně hodily.



Na pravé dvoustraně jsem hodně používala okrajové propisoty - zdobila jsem s nimi každou fotku.



Když se na tu dvoustranu dívám zpětně, tak se mi zdá, že tu mám trochu přesrdíčkováno :-) ... ale to k tomu prostě patří.


Také jsem po dlouhé době vytáhla své kleště Big Bite a zakomponovala jsem do kartičky průchodky a provázek.


Poslední kapsy jsou opět zaplněné fotkami. Na této jsem použila "filtr" z vellumu do kterého jsem vyřízla kruh, napasovala na fotku, přilepila a dozdobila.



Tak to byl porod!! :-) A jestlipak máte i vy zpracované stránky, kdy jste přivedly na svět vaše miláčky? Pochlubte se!!



6 komentářů:

  1. To sú ale krásne spomienky v ešte krajšom šate!

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle baby boy karticky jsou ooooopravdu povedene!!! a nechapu, proc jsou v porodnicich tak divoke barvy .. my zase mame vsechny fotky oranzove .. jo, oranzove, brrr a zelene!! pak nemaji mit ty deti poruchu soustredeni, kdyz uz od narozeni se do nich perou takove divociny :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, máš to překrásné! Černobílé fotky vypadají v kombinaci s modrou a zelenkavou úžasně. A dodělat si zpětně stránku s fotkami z porodnice je skvělý nápad :oD

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀