24. října 2018

Vianoce v prírodných tónoch...


Hoci je moje tvorenie z väčšej časti v mixed media štýle, tak najmä vianočné pohľadnice sa mi vyslovene žiada vyskladať decentnejšie, v prírodných tónoch, zvyknem oprášiť razítka a šablóny, ktorým sa počas roka nenašiel priestor. Každoročne zhotovujem ozaj veľmi veľa vianočných pozdravov, rok čo rok ich len pribúda. Snažím sa vyhnúť stereotypu a takpovediac "pásovej výrobe" a tvorím maxim. 5-6 ks pohľadníc jednej série alebo typu. Stromčeky a jelenčeky u mňa vedú každý rok ;-)

Pred vianočným tvorením je nevyhnutné zásobiť sa lepidlom a obojstrannou lepiacou páskou. Okrem toho je tu stále možnosť "uchmatnúť" si posledné kúsky z výpredaja - či už sú to razítka, vyrezávacie a embossovacie šablóny, alebo kvetinky...

Moja prírodná séria - v hlavnej úlohe ako inak kraft papier, zvolila som kombináciu hnedých odtieňov, bielej, krémovej a zelenej. Šablónu stromčeka som použila dvoma spôsobmi a vznikli tieto decentné kúsky...










Prajem krásny deň!

8 komentářů:

  1. Super, i moje oblíbené téma, díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Oli! Ja sa chystám aj na "Biele Vianoce" podľa Tvojho príspevku ❤

      Vymazat
  2. Áááááách, vždy jsem měla ráda Vánoce bílé nebo barevné, ale poslední dobou jsem úplně paf z natur. Majko, krásné a super inspirace.👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Dani! No biela je ozaj krásna a vždy aktuálna. Či už osamote alebo v kombinácii s kraft! ❤

      Vymazat
  3. Majko, to je krása. Moc děkuji za inspiraci. 💖

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀