15. října 2018

Vánoční...barevné...

Vánoční, barevné, ale málo...pokračovala jsem se stejnými motivy a vrstvením, jako na minulé várce ručně dělaných přáníček.
Razítka a akvarelové vybarvování bylo jako omalovánky pro děti :-). Ale protože stále měřím čas, který strávím vysedáváním u pracovního stolu, dávám přednost rychlému řešení.




Už z detailů je vidět, že jsem přidala i další motivy. Něco mi tu leželo od prázdnin jako polotovar, kočky a rybky jsem dokonce stříhala nejspíš na jaře.Jsem ráda, že došlo na kompletaci a ty drobnůstky se už nepovalují na stole.
Dnes tedy bude příspěvek hlavně o obrázcích, slov moc není třeba. Na vybarvování jsem použila akvarelové pastelky, úplně nejčastěji vezmu do ruky letitou sadu Karat Aquarell od zn.Steadtler.
A střídám vodní štětec či běžné štětečky č.1-2.





 Vybarvené výřezy čekají ještě na uplatnění na kraftovém základu, předběhli je kočičáci. Podklad jsem nejprve prošila na stroji, teprve pak následovalo vrstvení a lepení.


 

Jelínky na práškovém pozadí jsem měla stále před očima, ale nějak mi na nich pořád něco vadilo (a nevěděla co), spravily to flitry a razítko :-)




Na závěr jedno školní...razítko jsem před rokem kupovala s myšlenkou dětského školního tvoření, na to ale vůbec nedošlo. Ani se mně ho nechtělo vyzkoušet, ale překonala jsem se a zkusila:


Inspirujete se mými malůvkami? Nebo dáváte přednost jiným technikám?


6 komentářů:

  1. Olinko, ta jsou úžasná!!!👏❤

    OdpovědětVymazat
  2. Prekrásne! Pastva pre oči! Jelenčeky sú prenádherné ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné. Čím prosim lepíte ty flitry?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posledním zbytkem bílého lepidla BIC...bohužel už vůbec není v republice k sehnání...čím budu lepit dál, nevím :-(

      Vymazat
  4. Jelínci jsou opravdu krásní. Tvoji práci s práškovými barvami obdivuji, Oli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, dík...s práškovými barvami pracuji ráda :-), efekt vznikne téměř bez přičinění, takže za málo peněz hodně muziky :-)

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀