18. října 2018

Bububu

Po čase zase u papíru a přináším inspiraci na využití zbytků úplně nejmenších. Tuhle to musíme zkrátit, tady ustřihnout a najednou jich je všude plno. A já jsem se rozhodla z nich vytvořit mozaikový podklad, ještě je přecejen využít k něčemu zajímavému...
Fotila jsem opravdu krok po kroku, aby bylo vidět, že to není nic složitého. Nic jsem nevyměřovala, občas z kousků od oka ustřihla ještě menší kousky, skládala a lepila... Nejdřív jsem si ale nachystala vrchní obrázek (razítkováním s maskou).

Po vybarvení akvarelovými pastelkami, vyseknutí do tvaru na BigShotu a opatinování přišla na řadu mozaika. Na podkladovou čtvrtku jsem si nejprve vyznačila plochu, kterou polepovat nemusím a která bude překryta obrázkem s dýněmi. 

Postupně jsem malé ústřižky skládala a lepila zleva doprava, žádné přeskakování, to by se mi pak špatně dohledávaly tvarově vhodné kousky papíru. Středové ploše jsem se opravdu vyhýbala, jak jen to šlo. Některé kousky jsem lepila milimetr od kraje, jiné nechala přesahovat a občas jsem hranu zastřihla. Zkrátka tak jak mi to zrovna přišlo pod ruku. 

Hlavní plocha přání vytvořena... 

Jedné z dýní jsem posadila na hlavu čarodějnický klobouk – svorku. A ještě jsem je podlepila vrstvou oranžového papíru, aby víc vystoupily.
Vše jsem slepila dohromady s navrstvenými scrapbookovými papíry, krajkou a stuhou. Umístila jsem ještě jednu třpytivou svorku (Bo Bunny).

...ještě jedno přání tentokrát bez mozaiky (ta první mne zcela vyčerpala ;) )

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
sada SB čtvrtek Authentique Moonlit
papír Kaisercraft ze sady The Looking Glass
papír Bazzil Basics Paper ze sady Autumn Harvest
svorky  Bo Bunny Enchanted Brads

3 komentáře:

  1. No rozkošné sú! A ten podklad je skvelý nápad! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) ...no pracný nápad to je,... čas to zabere, ale vypadá to myslím dobře a "uklidí se" :D

      Vymazat
  2. Krásná přáníčka, rozkošná a přitom tajemná. Moc se mi líbí podklad je úžasný. Miluji toto téma! 👏 ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀