10. října 2018

Decentne na kávovom podklade...


Dnes inšpirácia v podobe dvoch decentných mixed media pohľadníc na kraft báze a "kávovom" podklade...


Akvarelový papier som ofarbila kávou a hnedým inkom (ink som pár krát otlačila na akrylový blog, zastriekala rozprašovačom a naniesla priamo na akvarelový papier)...


Po uschnutí som vystrihla potrebný rozmer a opäť hnedým inkom naniesla razítko s motívom listu - nepravidelne, nie po celej ploche. Na štvorcový výrez z kraft papiera som otlačila razítko kvetinky...


Na dozdobenie som zvolila kúsok bielej krajky, zlatú niť, zopár samolepiacich kamienkov a nápis.




Druhý kúsok je trocha farebne výraznejší, s pridaním červenej, žltej a kvetinky zhotovenej z kávových filtrov ;-)



Prajem krásny deň!

2 komentáře:

  1. Nádherné přání ze kterého podzim přímo sálá. Krásná práce 👏 ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Dani! Prišla chuť tvoriť v týchto jesenných farbičkách... ❤

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀