6. února 2020

Svadobný fotoalbum...

Koncom roka, popri vianočných objednávkach sa mi na stôl dostalo ešte zopár svadobných kúskov, ktoré tvorím pre jednu skvelú fotografku.

 
Je to krásna spolupráca. Fotoalbumy tvorím na mieru pre konkrétny mladomanželský pár.

Tento som si užívala obzvlášť, pretože po zhliadnutí svadobných fotografií som ihneď vedela, že siahnem po farebnej kombinácii, ktorá sa na svadobných albumoch až tak často nevidí.

 Pri zdobení som použila dizajnový papier v jemnej šedej s krásnymi červenými kvetmi.
 Doplnila som ho o lepenkový rámik, ktorý som farebne zladila pomocou horúceho embosingu.
 Červené a biele foamiránové kvietky, výrezy lístkov, zelená stuha pod rámik aj na väzbe.






Box je minimalistický, potiahnutý do bieleho plátna rovnako, ako fotoalbum.
Zdobí ho len text " Naša svadba" a dátum.
Pod vrchnákom je umiestnená stuha, kde sa uchytí usb so svadobnými fotografiami.




Vo vnútri fotoalbumu je na prvej strane motto, ktoré si želali mladomanželia.




Prajem vám krásny deň.

💗💗💗



8 komentářů:

  1. Páni, to je nááááádhera!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super barevná kombinace i zpracování.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Tie červené a zelené akcenty na bielej sú úchvatné!! ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Opět nádhera, Mio! A navíc ta barevná kombinace je nádherná...

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀