19. února 2020

Mini album v plechovej krabičke...

Konečne po dlhej dobe sa mi podarilo vytvoriť si niečo osobné, na pamiatku, jednoducho pre mňa
❤❤❤


Vo výpredajovom priečinku som už pár krát natrafila na malú plechovú dózu. Pri poslednej objednávke som si ju pekne vhodila do nákupného košíka.
Poslúžila ako obal mini knižočky, pre mňa veľmi vzácnej a mimoriadne sa z nej teším!
Použila som fotografie v mini rozmeroch (jedna stránka je o veľkosti 6.8 x 9.3 cm) z fotenia s mojim veľkým chlapcom. Teenageri sa do fotenia (teda okrem vlastných selfie) moc nehrnú a s rodičmi už vôbec nie ;-)


Opäť došlo na recykláciu, stránky som vyrezala z obalového materiálu od lepenkových výrezov. Spájala som 2 kartičky dohromady oproti sebe a vkladala kúsok bielej krajky, ktorá vlastne spája jednotlivé stránky a je ohybná.
Stránky som jemne otupovala bielym gessom a zdobila najmä všakovakými papierovými výrezmi. K čiernemu podkladu stránok sa mi mimoriadne žiadali červenkasté akcenty...











Prajem príjemný tvorivý čas!

Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Nástroje/Pomôcky (rezačka papiera, nožnice, výseková raznica na vykrojenie a zaoblenie rohov)
Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska)
Vzorované papiere (výpredaj)

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Vďaka Dani! Teším sa z tejto mini knižočky... ❤

      Vymazat
  2. Je to kráásné, je vidět, že jsi to dělala s láskou :-) a oběma vám to tam moc sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to vymazlené...já se chystám na něco podobného už roky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Oli!! No chystám sa na album veľkého formátu. Nápady sú, vôľa tiež, odkladám do krabičky špeciálne ozdoby len na tento účel, no čas akosi chýba... ❤

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀