24. února 2020

Gift Bag Punch Board

Opět jsem delší dobu rozmýšlela: pořídit-nepořídit. Zvítězila zvědavost a předpoklad, že jistě využiju velkou zásobu scrapbookových papírů, které čekají na nějaké zpracování. A hlavně: volná ruka pro kreativitu, ne vždy najdeme barevně a velikostí dárkovou tašku v obchodě, přidanou hodnotou je sladění s přáníčkem.







Mým nejnovějším přírůstkem z řady chytrých pomocníčků od We R Memory Keepers je tedy podložka s raznicí a knihařskou kostí na výrobu dárkových taštiček - Gift Bag Punch Board.



Velikost je překvapivě menší než podložka na výrobu rámečků, o které jsem psala v minulém příspěvku. Nicméně opět můžeme pozměňovat doporučené míry pro jednotlivé dárkové taštičky., jistě není problém je zdvojnásobit  :-). Základní míry jsou přímo na podložce a přiloženém archu s postupem práce. Práce na podložce je opět velmi intuitivní, takže ani nepotřebujete koukat na jednotlivé obrázky :-).



Zvlášť si předem musíme nařezat patřičné obdélníkové papíry o délce 25,5 cm (velikost S), 28 cm (M) nebo 30,5 cm (L). Výšku si můžeme určit podle přání...nevejde-li se na podložku, stačí posunout nebo zahnout a zpevnit tím okraj tašky.
Papír umístíme na první linku, cvakneme raznicí a kostí podle vyznačených rýh projedeme první sklady. S vybraným rozměrem velikosti taštičky rýhujeme dále a zároveň podle předlohy zaoblíme raznicí části, které budou tvořit budoucí dno...dvě strany čelní, dvě ke složení boční...oficiální video můžete shlédnout např zde...



Já si založila na fialové tašce pro zpevnění okraj.
Před lepením jsem vybrala  ladící doplňky, co kdyby bylo lepší dozdobit nějakým prvkem předem:


Původně jsem chtěla na ucha bílou nebo fialovou stuhu, ale nakonec jsem se trochu barevně odvázala. Dírkovač je v horní části raznice, papír se musí vložit ze shora.
Zbývalo doladit ještě nějakou drobností...namalovala a.vystříhala jsem si nějaké rostlinky ( Timovy nůžtičky na detaily jsou skvělé):


Druhá dárková taška je větší a zároveň jsem použila i pevnější scrapbookovou čtvrtku:





2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀