10. února 2020

Nechat věci plynout...

Před časem jsem akrylovými barvami tiskla z Gelli Plate na plátno. S většinou tisků jsem nebyla spokojená, výsledek neodpovídal představě, jak by měl vypadat přebal diářů.
Poslední dobou u mne vládly akvarelové malůvky a chtěla jsem jim dát nějaký řád. Něco jsem použila na menší přáníčkové projekty, ale pořád mi zbývaly různé zkušební vzorky s doodlingem. Co takhle nějaký bloček, sešitek, minialbum...tam by ty malé formátky mohly být uspořádané. Z krabice zbytků jsem vyndala potištěné látky, určitě by mohly být alespoň na přebalu budoucího alba vzorků.




Myslela jsem, že to bude sešitek, potáhla jsem za použití bílého lepidla tedy jen pruh čtvrtky :-)




Velikost jsem přizpůsobila formátu zbytků  akvarelových čtvrtek, na kterých jsem měla malůvky. Vlastně jen takové skvrny, na které jsem si čmárala...dva tři měsíce dozadu na mne stále vykukovaly inspirace z různých pinterestových nástěnek, tak co si to také nevyzkoušet :-)



Čtvrtky jsem srovnala do alba a poohlížela jsem se po vhodném provázku na sešití:



Jenže...celou tu dobu mně v hlavě zněla melodie Pari Paris. Nevím proč, ale poslechla jsem. Přidala jsem další fotky a obrázky:


Hm, desky jsem měla pořešit jinak...zatím žádné šití, s fotkami nabývá sešit na objemu :-).
Nechávám věci plynout...bude to pařížské minialbum :-))), další streetartové fotografie čekají na zařazení...


Tvořit si jen tak, bez omezení a bez cíle...Cesta je cíl...

5 komentářů:

  1. Oli,krásné intuitivní tvoření, paráda!! Nechat se vést intuicí a citem a nic nelámat přes koleno je prostě nejlepší ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, ano, to je moje mantra :-)...jen spoléhat na momentální pocity, netlačit na pilu...však to zrovna nemusí být ve finále veledílo :-)

      Vymazat
  2. Krásná práce, těším se na pokračování:)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀